AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Nesten hver gang jeg er ute å går når det regner, snør bløtsnø eller annen form for nederbør så svetter jeg. Blir ikke sliten, men uansett er jeg gjønnabløt i svett når jeg kommer hjem. Hva skyldes dette, er det luftfuktigheta jeg reagerer på? Anonym poster: 27c86bf6b6f15005b5663cd00c95b731 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Vanskelig å si, men det kan jo være bekledningen? Enten for lite vanntett så det faktisk er fuktighet som trenger inn(og ikke ut), eller for vanntett så det ikke puster(og holder dermed alt svette innelukket). Alternativt kan det jo være at du løper litt fortere når det regner og dermed svetter mer. Og snø er jo mer krevende å gå i enn barmark. Ellers er jo luften mer mettet for fuktighet når det er vått ute, og svetten setter seg da lettere i klær enn ellers hvor den ville fordampet. Men at det er så merkbart har eg ikke opplevd tidligere. Juster bekledningen etter forhold er kanskje det beste tipset eg kan komme med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå