stålrør Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg har en bærbar HP med sprukket deksel som ikke ville lade seg. Jeg har tråkket på kabelen til laderen når den sto i, så det er ingen garantisak. Jeg leverte den inn til Elkjøp der jeg kjøpte den for 11 uker siden og verkstedet sjekket den etter noen dager, men de venter på deler. Jeg har kontaktet Elkjøp noen ganger som har purret på verkstedet flere ganger. Hva skal jeg gjøre og hva er mine rettigheter? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg har selv levert 1 reprasjon og 1 garantisak til elkjøp før , Garantisaken tok ca 1 uke . Men det det ikke var garanti på tok nesten 3 uker, Jeg tror ikke at de prioriterer "ikke garanti" saker så veldig høyt., Men du kan jo ringe og spørre Elkjøp uten og oppgi navn og spørre hvor lang tid det burde ta osv , sier de det burde ta kortere tid en det du faktisk har ventet burde du konfrontere dem med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå