Weezel Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg har byttet til Djuice kontantkort, fordi de hadde gratis mms ut august.. Ser nå at de har ut oktober også. Det jeg lurer på er om djuice sin extrapakke blir "brukt opp" under denne perioden? Det er jo 30 gratis mms der, men teller den 30 mms fra gratisperioden? Og hvorfor får jeg "Kommuniasjonsfeil" nesten hele tiden når jeg sender? (Har brukt autoopsettet fra telenor) (SE t610) Takk for svar Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Og hvorfor får jeg "Kommuniasjonsfeil" nesten hele tiden når jeg sender? (Har brukt autoopsettet fra telenor)(SE t610) Takk for svar Får det samme på min T610, noe som i hovedsak skyldes 2 ting: 1. Nettet/MMS-systemet til Telenor er kraftig overbelastet pga den gratis MMS-kampanjen de nå kjører. Telenor har ikke lagt skjul på at de bruker gratisperioden til å stressteste MMS-systemet sitt. 2. T610 sliter littegrann med GPRS, men dette er noe som lar seg fikse ved å oppgradere til firmware versjon R1L013. Dette gjøres hos din lokale Ericsson servicesenter, sjekk dette opp hos Sony Ericsson. Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Og hvorfor får jeg "Kommuniasjonsfeil" nesten hele tiden når jeg sender? (Har brukt autoopsettet fra telenor)(SE t610) Takk for svar Får det samme på min T610, noe som i hovedsak skyldes 2 ting: 2. T610 sliter littegrann med GPRS, men dette er noe som lar seg fikse ved å oppgradere til firmware versjon R1L013. Dette gjøres hos din lokale Ericsson servicesenter, sjekk dette opp hos Sony Ericsson. Har den firmwaren Får satse på at det er nettets feil da Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Og hvorfor får jeg "Kommuniasjonsfeil" nesten hele tiden når jeg sender? (Har brukt autoopsettet fra telenor)(SE t610) Takk for svar Får det samme på min T610, noe som i hovedsak skyldes 2 ting: 2. T610 sliter littegrann med GPRS, men dette er noe som lar seg fikse ved å oppgradere til firmware versjon R1L013. Dette gjøres hos din lokale Ericsson servicesenter, sjekk dette opp hos Sony Ericsson. Har samma problemet her... Får ikke sendt MMS pga "kommunikasjonsfeil" .. mens i de sene natt-timer går alt knirkefritt. Overbelastning, ja. Har den firmwaren Får satse på at det er nettets feil da Lenke til kommentar
whaley Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hvordan får jeg sjekket åssen firmware vers. jeg har på min telefon? Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 joystick høyre, *, joystick venstre, joystick venstre, *, joystick venstre, *, så går du på serviceinfp > Programvareinfo Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 På spørsmalet om dei 30 gratis mms blir brukt opp sjølv om det er gratis uansett, så er svaret ja. Eg sende mail til Telenor og spurde fordi eg vurderte å bytte. Dei svarte at dei 30 mms-ane begynte å telle ved kvar mms uansett. Eg venter til kampanken er over før eg bytter.... Lenke til kommentar
metro Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 joystick høyre, *, joystick venstre, joystick venstre, *, joystick venstre, *, så går du på serviceinfp > Programvareinfo Finner ikke service-menyen med din beskrivelse. Hva ligger servicemenyen under? "Skriv ny " er alt jeg kommer innpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå