aklla Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Litt usikkerm men er halvfornøyd med bildet av en korall jeg tok for en liten stund siden. Teknisk sett er det begrenset hva man får til med kompaktkamera, begrenset tid og ikke sjans til noe form for stativ eller støtte, vurderer speilrefleks, men prisen på det blir jo astronomisk når man skal dra det med under vann Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg synes det var et pent bilde. Bra at ikke alt ble blått, ser at du har fått med litt andre farger også, så jeg antar at du ikke har vært for langt nede. Fint lys og kontrast. Fin bakgrunn. Jeg synes det er spennende med slike undervannsbilder, for du vet aldri helt hva som skjuler seg i bakgrunnen der et eller annet sted. Jeg leiter etter noe spesielt i bildet, en fisk, ett eller annet som gir det lille ekstra, men finner det ikke. Jeg synes at et kanskje kunne vært litt mer luft på høyre siden, slik at ikke noe av korallen forsvinner ut. Ellers et sjeldent bilde som var fint. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Burde vært noe mer spennende der ja, men fisk opptrer skjeldent på kommando Luft på høyresiden burde det absolutt vært, mulig jeg kan redigere det inn i kveld. Så ikke at det ble kuttet litt på høyresiden når jeg tok bildet, prøver å komme nærmest mulig objektet da fargene forsvinner alt for raskt, men i dette tilfelle var det en vegg av koraller bak meg som hindret meg i å gå noe særlig lengre bak... Takk for fantastisk bra tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå