Gå til innhold

BK: Drammen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg la ut mitt bilde av ypsilon første gang, fikk jeg beskjed at dette har vi sett før her i forumet.. Jeg begynner å se tegninga. Alikevel, dette var jo en ny vinkel, også dominerer vel båten mere en Y. Dessuten er vinkelen fin. Disse trærne skjuler bebyggelsen og ikke minst sykehuset. Får Drammen til å fremstå som en grønn by.

Forrige dagen var jeg oppi høyden, sykehusets 14. etage. Tenkte jeg skulle knipse oversiktsbilde av byen, men den fremsto så døll og flat at jeg gadd ikke ta et eneste bilde. Disse trærne gjør byen pen.

Lenke til kommentar

Når jeg la ut mitt bilde av ypsilon første gang, fikk jeg beskjed at dette har vi sett før her i forumet.. Jeg begynner å se tegninga. Alikevel, dette var jo en ny vinkel, også dominerer vel båten mere en Y. Dessuten er vinkelen fin. Disse trærne skjuler bebyggelsen og ikke minst sykehuset. Får Drammen til å fremstå som en grønn by. Forrige dagen var jeg oppi høyden, sykehusets 14. etage. Tenkte jeg skulle knipse oversiktsbilde av byen, men den fremsto så døll og flat at jeg gadd ikke ta et eneste bilde. Disse trærne gjør byen pen.

Takker;)

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært turistsjef i hjembyen min vet jeg hvem jeg hadde spurt om var ledig for oppdrag! :) Synes som alltid med bildene dine at det er spennende med mange detaljer, fine farger, samtidig som det er behagelig å se på. Er enig med han over at båten skaper miljø. Drammen, den stygge andungen har blitt til en Svane. Godt at det blir sett og vist frem :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Av de bedre av et etterhvert velkjent motiv! Pluss for kompen med såvidt interessante detaljer rundt omkring! Godt eksponert med fine farger og godt balansert lys. God 4'er for dette! :)

(den "jolla" skulle jeg likt å lånt i sommer!) ;)

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært turistsjef i hjembyen min vet jeg hvem jeg hadde spurt om var ledig for oppdrag! :) Synes som alltid med bildene dine at det er spennende med mange detaljer, fine farger, samtidig som det er behagelig å se på. Er enig med han over at båten skaper miljø. Drammen, den stygge andungen har blitt til en Svane. Godt at det blir sett og vist frem :)

Takker.)

Av de bedre av et etterhvert velkjent motiv! Pluss for kompen med såvidt interessante detaljer rundt omkring! Godt eksponert med fine farger og godt balansert lys. God 4'er for dette! :)

(den "jolla" skulle jeg likt å lånt i sommer!) ;)

Takker..jolla er ei jolle til jolla osv..hehe:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...