mobilen.no Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Endelig kunne vi i fred og ro pakke Samsungs nye flaggskip ut av esken. Unboxing: Vi pakker opp Samsung Galaxy S III Lenke til kommentar
amund_l Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hmm, denne video'n kunne vært bedre. Er det støyen fra kassettbandet vi kan høre i høyre øret, og hva er det med den overlappende klippingen mot slutten? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Virker som de har stjelt videoen, med tanke på at personen "snakker". Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 64MB??? Lag en ny video. Tror nok den tar større minnekort enn 64MB. Elendig unboxing video. Hva er det der tullet på slutten? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Begynte bra, men ikke spesielt profesjonelt gjort. Det at dere sier 64MB, samt begynner fade-in og kjører to videoer opp på hverandre gjør det hele til en dårlig opplevelse! Prøv på ny Lenke til kommentar
xoma Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 ja dere har litt å gå før dere er på høyde med pocketnow når det gjeller videoer, men jeg er skuffet over designet. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Veldig mye støy i videoen. Hører noe mekaniske lyder fra kameraet. Leste et sted at det skulle være trådløs lading på den, men det følger kanskje ikke med? Lenke til kommentar
Populært innlegg Serpentbane Skrevet 10. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. mai 2012 Svørt så mye bitching det er på enkelte. Å HERRE GUD HAN SA MB ISTEDE FOR GB OG DA SKJØNNER JEG IKKE NOEN TING!!!! BUHU! Tror nok alle her skjønte hva det var snakk om. Det er fint mulig å forsnakke seg. Og at det er litt bekgrunsstøy har vel ikke mye å si egentlig, eller? Enig i at den klippingen på slutten kunne vært unngått, men jeg fikk jo med meg hva det var snakk om uansett. For nye seere kunne de nok ha lastet opp en versjon uten overlappingen, men å filme på nytt er egentlig ikke nødvendig. 15 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 De greiene på slutten var litt merkelig, men ellers var det en fin video! Telefonen ser ikke så ille ut på video som på bilder :-) Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Hmm, denne video'n kunne vært bedre. Er det støyen fra kassettbandet vi kan høre i høyre øret, og hva er det med den overlappende klippingen mot slutten? Hei! Har nok skjedd en glipp i redigeringen. Vi måtte klippe bort slutsekvensen der vi kjørte Benchmark på telefonen, fordi Samsung ikke ønsket at vi publiserte benchmarkresultater på en uferdig software. Har lagt ut videoen på nytt uten overtoning, men i lavere oppløsning. FIkser originalfilen senere, for den som vil se klippet i HD-oppløsning. Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Veldig mye støy i videoen. Hører noe mekaniske lyder fra kameraet.Leste et sted at det skulle være trådløs lading på den, men det følger kanskje ikke med? Trådløs lading ble omtalt på lanseringen, men siden har det vært stille. Det skal være ekstrautstyr, men mye tyder på at det ikke vil være klart til lanseringen av telefonen. Om problemet er software eller selve ladestasjonen, så kan det saktens fikses senere. Men er problemet knyttet til hardware i telefonen, så kan ikke Samsung lansere den trådløse laderen til Galaxy S III uten å måtte kalle tilbake det første partiet med telefoner. Vi får krysse fingrene Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 elendig xD 64MB? 64GB, og den klarer sikkert mer:) det dere roter med på slutten var jo teit.. uff:) ikke bra gutta, takk for vidn men gi mer effort. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Hmm, denne video'n kunne vært bedre. Er det støyen fra kassettbandet vi kan høre i høyre øret, og hva er det med den overlappende klippingen mot slutten? Hei! Har nok skjedd en glipp i redigeringen. Vi måtte klippe bort slutsekvensen der vi kjørte Benchmark på telefonen, fordi Samsung ikke ønsket at vi publiserte benchmarkresultater på en uferdig software. Har lagt ut videoen på nytt uten overtoning, men i lavere oppløsning. FIkser originalfilen senere, for den som vil se klippet i HD-oppløsning. Jatakk til 720p eller 1080p på YouTube-filmen! Tror jeg ender på blå, så denne må studeres! I tillegg kunne dere gjerne snudd mobilen rundt med flippcoveret på, i tillegg vist hvordan det blir liggende når du skal bruke telefonen (altså når det må foldes bak - blir det klumpete, vanskelig å holde etc.). Endret 10. mai 2012 av 2bb1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ikke engang HD video? Fiks, fiks, fiks. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Hei, hva med å se på andre reviews å gjøre mer som dem? Han her er flink ( kunne hatt en ekstern mic på kamera tho.. ) http://www.youtube.com/watch?v=oPNVgZwQq58 Endret 10. mai 2012 av SLi Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Spesifikasjonene på de to telefonene er temmelig like, men selv med uferdig programvare bekrefter eksperimentet at Samsung Galaxy S III gruser HTC One X i Benchmark-testene. Et bra benchmark-resultat betyr ikke direkte at telefonen vil oppleves som 'flytende' for brukeren. Syntes det er alt for mye snakk om benchmarks og tall, og for lite om det som faktisk har noe å si for folk flest. Ok, det er et overtall her inne som blir i overkant begeistret for benchmarks ("LOLOL BENCHMARKS > *"), men siden amobil sine resultater sprer seg rundt til andre sider eller aviser syntes jeg at det bør settes til side når det kommer til de reelle testene og konklusjonene. 1 Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Bra! Jeg satte stor pris på unboxingen, og syns at denne var mer en god nok. Dere som ikke syns det kan jo bare tie still og vente på testen? Som beskrevet i artikkelen er det kun uboxing, ikke test. Kan ikke forvente for mye heller, de har da klart å få tak i et eksemplar - vær fornøyd eller bruk en annen side. Blir så teit å sitte å kverulere på småtteri når du tross alt kunne sett på en av de titalls unboxingvideoene som ligger på youtube... fanboys as... skam dere... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Finnes det flippelokk for venstrehendte også da eller? For lokket "flipper" feil vei for meg når jeg alltid holder telefonen i venstre hånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg