Gå til innhold

– SimCity skal bli den ultimate sandkassen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som om det krever internett og da blir det ikke noe kjøp her nei...

Det kreves internett for å kommentere i denne tråden også, men det er helt greit for deg?

 

Ser ikke problemet så lenge man VET det på forhånd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg ser fram til å kunne spille med/mot kompiser. En kompis og jeg snakket om hvor bra det hadde vært å kunne sammarbeide eller sabotere for hverandre (det siste hadde nok vært mer sannsynlig) når vi spilte Sim City 3 for mange år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Høres ut som om det krever internett og da blir det ikke noe kjøp her nei...
Det kreves internett for å kommentere i denne tråden også, men det er helt greit for deg?Ser ikke problemet så lenge man VET det på forhånd.

 

og jeg og mange andre sitter ikke alltid på internett og det er eneste gangen jeg har spilt og kommer til å spille SimCity (uten nett)

Lenke til kommentar

Lurer på hva som skjer om byene ved siden av deg er ikke-aktive og forblir på miniputt stadiet. Legger det store problemer for videre satsing?

 

Dette med at man kan bli kull-by eller utdannelse-by høres veldig scripted ut, og lite forutsigbart. Jeg ønsker å ha en by der utviklingen ikke blir styrt av scriptede, forenklede koder. Men mer dynamikk pls.

 

Og blir det umulig nå å lage en svær region med flere byer? Det gøye med det var jo at man selv kunne lage flere byer med industri rundt en svær svær by, som man så fyllte opp med business og fikk skyskraper etter skyskraper i enorme bysnentre. Dog er det en ting som det virker som at kommer, en mer realistisk aktivit inni byer, som shoppinggater og turisme. Om man laget verdens peneste gate med severdigheter og butikker kunne denne fort bli død da ingen kjørte gjennom denne på vei til jobb, og det var lite behov for butikker der. Nå virker det som at butikker kan bli en attraksjon i seg selv, og derfor er man ikke avhengig av å legge butikker på vei til industrien lengre i like stor grad, men de kan skape sin egen etterspørsel. Veldig spennende. Gleder meg !

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Gi meg Remaken av Ufo Enemy Unkown først dere!!, få guds skyld ta pengene mine, NÅ! hehe

 

Hva har det med noe av dette å gjøre?

Enemy Unknown ble laget av Mythos Games og MicroProse Software.

Det ble publisert av MicroProse

 

Sim City blir laget av Maxis og publisert av Electronic Arts (EA)

Lenke til kommentar
Dette med at man kan bli kull-by eller utdannelse-by høres veldig scripted ut, og lite forutsigbart. Jeg ønsker å ha en by der utviklingen ikke blir styrt av scriptede, forenklede koder. Men mer dynamikk pls.

 

Dette var min først tanke og. Forhåpentligvis tolket vi det han sa feil

Lenke til kommentar

Satser på at man kan ha en hybrid eller en mer sammensatt by designet for å klare seg mest mulig på egen hånd. Det at man må samarbeide med andre byer er interessant men det må ikke bli sånn at det blir obligatorisk for å få til noe bra.

Lenke til kommentar

Gi meg Remaken av Ufo Enemy Unkown først dere!!, få guds skyld ta pengene mine, NÅ! hehe

 

Hva har det med noe av dette å gjøre?

Enemy Unknown ble laget av Mythos Games og MicroProse Software.

Det ble publisert av MicroProse

 

Sim City blir laget av Maxis og publisert av Electronic Arts (EA)

 

Firaxis skal lage Remake, men da blander jeg kortne uansett for Sim City er Maxis ikke Firaxis (lett å blande som du ser)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Hvorfor skal alt på død og liv være online nå om dagen? Har ingenting imot en aktiveringsprosess for å hindre piratkopiering, men jeg har null interesse av å holde på med chatting og samhandling med andre folk når jeg spiller! Faktisk så er dataspill en av de få arenaene der man kan gå inn i sin egen verden og slippe å forholde seg til andre folk. Sim City burde lært av floppen Cities XL (som faktisk ble et helt ok spill etter at de fjernet onlinedelen).

Lenke til kommentar

Jo mer du kobler programvaren opp mot nett, jo verre er det å piratkopiere den. Og ja, alt blir cracka før eller siden, men de ukene det er snakk om kan bety mange mange kroner for produsentene og utgiverne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...