Gå til innhold

Anmeldelse av Risen 2: Dark Waters


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne diskusjonen går ingensteds og da ser jeg ikke poenget med den heller.

Ok. Vi setter punktum der da.

 

Edit: Malvado, hvis du sjekker de siste postene ser du at sthusby har henvendt seg til meg to ganger nå uten at jeg har svart...

Endret av Visjoner
Lenke til kommentar

Denne diskusjonen går ingensteds og da ser jeg ikke poenget med den heller.

Ok. Vi setter punktum der da.

 

Edit: Malvado, hvis du sjekker de siste postene ser du at sthusby har henvendt seg til meg to ganger nå uten at jeg har svart...

 

Vil du ha en medalje for det? Er ikke akkurat positivt å kjøre silent treatment på bakgrunn av at noen diskuterer deg sønder og sammen med sakelige argumenter gang på gang.

 

Får nok advarsel eller utestengelse eller whatever, men bare så utrolig verdt det. Mer tafatt og historieløst individ enn deg skal man lete lenge og hardt etter. Rett og slett ikke mulig å få et eneste brukbart svar av deg. Du har rett og slett så lite å stille opp med at du bruker et av argumentene mine (som forøvrig var relevant) som skjold, og dreier diskusjonen konstant i retning det ene argumentet, for så å hevde at det er jeg som er opphengt i det. Du er håpløs rett og slett. Du driter deg bare ut, og jeg håper du en gang vokser opp såpass at du skjønner det.

 

Gå gjennom postene her, og se hvordan det konstant er du som selv som henger deg opp i at jeg synes 1-100 er en dum karakterskala. Hadde du hatt en eneste vettug ting å si om hovedpunktene i min originale post, ville du aldri ha hengt deg opp i dette. Du henger deg opp i to setninger, for å slippe å svare på de neste femti. Du viser rett og slett bare mangel på kunnskap, akkurat som når du sier Bethesda aper etter Piranha Bytes fordi de har snø i spillet sitt, eller at de nå er så nyskapende siden de bruker pirater, og velger å kalle magi for noe annet. Kall en spade for en spade, for svarte.

 

Oppfordrer moderator til å gå nøye gjennom postene mine, og se at jeg svarer konkret og godt på alt som Visjoner kommer med, mens han bare spyr av seg mer og mer drit. Det er tross alt tiende gang jeg ber han gjøre dette. Kan du ikke bare innrømme at du ikke har noe å svare med? Må jo være mye bedre enn å sitte igjen med svarteper fordi du selv velger å fremstå som tolvåring.

 

Men men, siden det tydeligvis ikke er akseptert å diskutere i dette diskusjonsforumet (utrolig selvmotsigende) over tid, så får jeg bare nyte den time-outen jeg helt sikkert får som følge av denne posten. Moderator, do your thing :)

Endret av sthusby
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Moderator, får jeg lov til å svare på dette, og er det i det hele tatt noe poeng? Har aldri før sett så mye personangrep i et innlegg.

 

Bare svar på mitt originale innlegg. Altså ellevte gang jeg ber deg om å gjøre dette. Det er åpenbart hvem av oss som avsporer diskusjonen. Og ja, det var et personangrep. Du fortjener det virkelig.

 

Du lyver i anmeldelsen din. Du kommer med tåpelige utsagn som for eksempel at Bethesda aper etter Piranha Bytes siden de har snø i spillet sitt. Du anklager andre for å trolle, men har enda til gode å svare på innlegget mitt. Du bruker en tåpelig karakterskala du selv ikke kan forsvare eller forklare. Du henger deg opp i at jeg synes den er tåpelig, og bruker dette for alt det er verdt, så du skal slippe å svare på min originalpost, siden du er helt sjanseløs til å svare på noe som helst der.

 

Dette er vel definisjonen av overkjøring. Du har rett og slett bare ikke noe å komme med.

Lenke til kommentar

Nå tar du deg en pause sthusby!Å fortsette å poste slik du gjør i denne tråden når du allerede har fått svar fra trådstarter at han ikke er interessert i videre diskusjon med deg fører ikke videre.
Nå tar du deg en pause.
-Veileder off.

Endret av Malvado
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men med mindre tråden er død - siden jeg ennå ikke har fått til å anskaffe spillet.... - Er det mulig å bruke voodoo som en all-out offensiv angrepsstrategi, altså kun voodoo-magiker på lik linje med andre "rene" magikere? Eller blir voodoo aldri mer enn en støttefunksjon, som er helt avhengig av sverdkamp?

Lenke til kommentar

Men med mindre tråden er død - siden jeg ennå ikke har fått til å anskaffe spillet.... - Er det mulig å bruke voodoo som en all-out offensiv angrepsstrategi, altså kun voodoo-magiker på lik linje med andre "rene" magikere? Eller blir voodoo aldri mer enn en støttefunksjon, som er helt avhengig av sverdkamp?

 

Kan ikke ta noen form for direkte skade med voodoo. Du blir helt avhengig av sverdkamp.

 

Nå tar du deg en pause sthusby!Å fortsette å poste slik du gjør i denne tråden når du allerede har fått svar fra trådstarter at han ikke er interessert i videre diskusjon med deg fører ikke videre.

Nå tar du deg en pause og finner deg en mørk , trang , dyp hule du kan gjemme unna til du roer deg ned

-Veileder off.

 

Dette er latterlig. Trenger ikke være rakettforsker for å innse at han hadde svart på min originale post hvis hvis han hadde hatt kunnskap og evne nok til det.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Men med mindre tråden er død - siden jeg ennå ikke har fått til å anskaffe spillet.... - Er det mulig å bruke voodoo som en all-out offensiv angrepsstrategi, altså kun voodoo-magiker på lik linje med andre "rene" magikere? Eller blir voodoo aldri mer enn en støttefunksjon, som er helt avhengig av sverdkamp?

Tråden er ikke død hva meg angår.

 

Det er mulig å gå all-out voodoo, men det er ikke dermed sagt at du ikke skal legge noen poeng i andre skills i tillegg. Middels ferdigheter i Blades har nok god synergi med høy skill i voodoo. Du kan bruke voodoo til å kontrollere eller svekke fiender og voodoo-potions til å øke blades-ferdighetene betraktelig.

 

Jeg gleder meg til neste gjennomspilling og jeg får muligheten til å teste ut mer av dette spillet. Jeg har lest påstander om at voodoo er OP (selv man ofte leser det motsatte), så det kan ikke være så vanskelig å få til. Dette handler nok bare om å utforske mulighetene i spillet. Vanligvis ligger det mye mer i PB-spill enn det du ser ved første øyekast.

 

Etter min mening er det interessant og modig å forkaste direct-damage magi. Det er ikke noe populært move, det skal være sikkert. Men de har tross alt innført firearms, som er måten å gjøre direct ranged damage. Her må man altså velge, combat control eller direct damage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...