Looke Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg hadde før forumet ble gjort om sånn 100 poster per side, men etter at forumet har blitt gjort om har jeg ikke funnet denne funskjonen. Finnes denne ? Takk for svar! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Nei, denne muligheten ble fjernet med forrige oppdatering, Det var ikke vår avgjørelse, men IPB, som står bak forumprogramvaren vi benytter oss av. Hvis du vil ha en mer teknisk forklaring må du vente på at TSP eller noen andre skal titte innom. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Oki takker for kjapt svar, det var jo litt synd for synes det var ganske nyttig å bare scrolle hundre innlegg på disse lange trådene istedenfor å drive å bytte side hele tiden men jo lurer jo litt på hva som evt er grunnen til å fjerne en slik "nyttig" funksjon da i mine øyne Endret 9. mai 2012 av Looke Lenke til kommentar
Looke Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Er det noen spesiell grunn til at det er slik ? Lenke til kommentar
Faktotum Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg er litt oppgitt over denne endringen. Produktiviteten, og dermed nytteverdien av diskusjonsforumet, går markert ned ved denne innstrammingen i antall innlegg per side. En ting er fra brukerens ståsted, men jeg kan heller ikke se noen fordeler sett fra forumeiers ståsted heller. Fetisj for sidevisninger, kanskje? 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Fetisj for sidevisninger, kanskje? Dette er ikke «vår» avgjørelse, men produsenten av forumprogramvarens. Dere finner en forklaring her. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Nå er ikke jeg noen forum proff eller noe, men hvor ofte linkes det til en spesifikk side @ forumet. Vil ikke fortsatt funksjonen med å linke fungere om man linker til et spesifikt innlegg ? Og da kan man ha 100 innlegg per side for dem som vil det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå