Pesch Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg var alt for ivrig da win8 consumer prewiev kom ut at jeg installerte det på pcen min uten å tenke meg om. Nå angrer jeg fælt. Pcen går mye tregere, spesiellt om den ikke er koblet til strøm. Så spørsmålet mitt er; hvordan kan jeg enklest gå tilbake til windows 7? Jeg har produktnøkkel for win7 ultimate. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Har du win 7 på den fra fabrikk? Isåfall boot på partisjonen som har OS-install. Lenke til kommentar
Pesch Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Har du win 7 på den fra fabrikk? Isåfall boot på partisjonen som har OS-install. Ja er win7 fra fabrikk. Kan du forklare ltit nærmere hva du mener? =) Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Dem sier det er ikke gull, alt som glimrer 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 På harddisken din er det delt opp en liten partisjon hvor OS-onstall er lagret. Du må slå på maskinen, trykke rett F1-12knapp , det skal stå eller må du google din pc + recoverybutton i google. For eks HP boot F11 så skal den boote på den partisjonen og du vil se en win 7-install. Da er det viktig at du la inn win8 på den partisjonen du hadde win7 på og ikke trykket slett på partisjonene og format hele disken. Da har du slettet din egen OS-install-backup. Plan B blir å laste ned rett utgave av win7 fra nett, torrent ol så bruke din nøkkel under aktiveringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå