Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røde kinn

zeat

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg beklager hvis denne er feilpostet visste ikke helt om jeg skulle poste her eller i ting jeg lurer på tråden. Hvis den er feilpostet så bare si ifra så skal jeg fikse på det.

To the case. Jeg har så og si alltid veldig røde kinn, dette irriterer meg veldig og jeg synes egentlig det er stygt. Prater da om nesten hele kinnet og det kan vel på en måte sammenlignes med å rødme, bortsett fra at det er i timesvis. Merker det mest når jeg er ute med folk, så kan hende det er noe med at jeg prater elns. Kjenner også at jeg blir ganske varm i kinnene. Finnes det noen måte som man kan minske dette på, er det i det hele tatt noe som kan gå under helse sak kategorien eller er jeg rett og slett bare født med røde kinn?

Håper alle forstod og takker på forhånd for svar.

Kan vel også nevne at jeg er veldig kald på hendene alltid, men svetter mye, men det har nok ikke noe med saken å gjøre og burde egentlig bli postet i sin egen post, men jaja hvis noen vet noe så kan de svare hvis de vil ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avéne har en egen serie som skal hjelpe for røde kinn. Serien består av to typer kremmer - en dagkrem øke tykkelsen av det keratiniserte laget(det ytterste hudlaget) og av epidermissom skal styrke huden slik at blodårene (og dermed rødheten) blir mindre synlig.

Også er det en behandlingskrem for lokalisert rødhet som skal hjelpe til å hindre dannelsen av nye uønskede blodkar tett oppunder overhuden og også bidra til å øke tykkelsen på epidermis. Du finner begge disse kremene på Apoteket! Snakk med de som jobber der og få gode råd! Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...