Deidei Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Har et Voodoo 2 kort som jeg bruker midlertidig. Når jeg komer inn i et spill, slår skjermen seg på til 60 hz. Har prøvd med refreshforce/lock, men resultatet er d samme. Har nyeste drivere (tror jeg). Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Om det er Win XP du har så har den en tendens til å slå over i 60 hz i spill osv....noen som er veldig irriterende.... Husker ikke på løpende bånd hvor en finner det som skal fize dette problemet, men vet det er noe som heter "Refreshlock" som skal overgå 60 hz instillingen til winxp der du kan kjøre høyere hz i spill som normalt. Kankje det ikke ville være så dumt å få nytt skjermkort heller Lenke til kommentar
ponke Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 ... men vet det er noe som heter "Refreshlock" som skal overgå 60 hz instillingen til winxp der du kan kjøre høyere hz i spill som normalt ... Har et Voodoo 2 kort som jeg bruker midlertidig. Når jeg komer inn i et spill, slår skjermen seg på til 60 hz. Har prøvd med refreshforce/lock, men resultatet er d samme. Har nyeste drivere (tror jeg). Hva kan jeg gjøre? Tror han har prøvd dette ja... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
JoAndrè Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Powerstrip, funkar for meg Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Tviler på det er noen "refresh fix" program som funker for voodoo2 da det er eldgammelt og ingen bruker det lenger... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Powerstrip fungerer med bortimot alle skjermkort fra slutten av 80-tallet og fram til i dag. Du får tak i det her: www.entechtaiwan.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå