Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Driver å bygger pc hjemme. Var akkurat ferdig da jeg skulle slå den på. Alt virker greit, men etter 5 sekunder slo den seg av, og fortsatte og slå seg av og på, på samme måte uten at jeg kunne stoppe det. Måtte til slutt kutte strømmen.

Har prøvd å ta ut Rammen, Cpu'en, byttet PSU og prøvd å ta ut kabler til cd-rom og diverse.

Pc'en kommer ikke til BIOS'en engang, og det kommer ikke bilder opp på skjermen.

Fikk delene i dag.

ASUS P8Z77-M PRO, Socket-1155

HJELP!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaa jeg har prøvd det, men maskinen går jo i bare 3 sec så er begrenset hvor lenge man har. kan også nevne at det ikke lyser noe lys på led lampen ved memOk knapp, det stod i brukermanuaelen at det skulle begynne blink hvis man holdt den inne, men det fungerer ikke. virker som hovedkortet ikke reagerer på noe, det får riktig nok strøm, det er jo bra. men uavhenig om all rammen er borte eller om det står 1 stick i så vil det samme problemet være. ingen ting som endrer situasjonen, noen som har noen tips? jeg vil tro hovedkort er defekt, er det noen her som kan avkrefte eller bekrefte det ? er utrolig kjipt å bruke 13k på ny pc så skjer dette....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...