Gå til innhold

Umbro - bra sko?


Anbefalte innlegg

Har begynt å spille fotball og måtte da ha nye sko. Etter hva jeg har forstått så er det forskjellige sko etter hvilken posisjon du spiller. Jeg er midtbane og springer og sentrer mest. Dama på G-Sport sa at Umbros Speciali Trohpy HG var det rette for meg. Jeg prøvde de og de var behagelige. Designet var ikke det beste jeg har sett, helt hvit med rød Umbro-logo, men helt greit. Folka som jeg spiller med sa jeg hadde gått på en skikkelig bommert og at Umbro var noe helt "rævva". De kostet tross alt 1200 kr, og er i ekte skinn, så jeg tror ikke de er dårlige. Noen som har erfaring med disse skoene eller vet hvorfor folka mine synes at de skoene var kjempedårlige. De sa at jeg heller skulle kjøpe Nike Mercurial og at de var mye, mye bedre enn de skoene jeg har nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Umbro var "rævva", men de har blitt kjøpt opp av Nike, som er dyktige når det kommer til å lage sko. Skoene du har kjøpt deg er av ekte skinn, noe som er veldig bra med tanke på kvalitet. Knottene er også runde, noe som er bedre for føttene dine, da vridninger vil påvirke deg mindre.

 

Nike Mercurial er laget for å være lette, slik at du kan bevege deg kjappere, og enkelte vil vel også si at de har en viss bedre ballfølelse med Mercurial skoene. Til tross for dette er kvaliteten ganske så elendig i forhold til et par fotballsko av ekte skinn - spesielt hvis du spiller på kunstgress (noe jeg nesten tar som et selvfølge nå til dags).

 

Jeg vil si at du har gjort et godt valg. Du har kjøp et par fotballsko med god kvalitet, og i tillegg er de gode for føttene dine!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...