enemigo Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 En vitenskpaleig undelsrøkese gjort ved et untivseriet i Enlgnad har vist at desrom de to føsrte og to siste botsvkeane i alle oredne i en tekst er riktig plessart, spllier det liten rolle hvkilen reføkkelge de øvirge boskvetane i oredne kommer. Tektsen er fullt lebsar selv om de andre bokeastvne kommer huilbtertlulter! Dette er fordi vi ikke leser hver eneklt botksav, men ser bidlet av ordet som hehleet. inresastaent! Demred er det håp for alle på dette forumet ser det ut til! K Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Fremdeles så er det helt ufattelig irriterende å lese det... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Leser alle ordene uten å tenke over det, utenom interessangt'en din. Når jeg så det tenkte hjernen min "interessangt, men er det ikke egentlig for mange a'er til det?" Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Er egentlig ikke helt min. 8) Er nok for manger a'er der ja. Er et par bra ord der, "huilbtertlulter" f.eks er ikke bare-bare å uttale! K Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 déja vu? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=142305 Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Hmm, så den på et håkkiforum jeg da 8) Jaja... K Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg begynner bli driiiit lei de her "prøve være morsom ved å late som man er idiot" trådene Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Så det er det jeg prøver på??? Uansett, fint at du ville dele det med oss. K Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Reagerte nesten ikke på at du bevisst hadde fikset så mange ord feil. Leste teksten normalt, la merke til et par skrivefeil, men så så jeg etter og oppdaget at det var mange fler. Men så kopierer jeg ord når jeg leser.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå