Bolivar Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ser etter en ny telefon og valget står mellom disse to. De har det jeg trenger av innmat og skjermstørrelse. Nexusen frister mest pga. oppløsningen, men har hørt at dette har gitt litt barnesykdommer? Og hvordan er det med apper og slikt, siden Nexusen er en googlemobil? I testen til Amobil var der problemer med noen tredjepartsapper. S2 har fått batteriproblemer om jeg skjønner meg rett i S2 tråden her på forumet? Kan dere hjelpe meg her? Lenke til kommentar
nexgen Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_s_ii_s2/97817 her har du svare;) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Har selv en S2, og er kjempefornøyd med den.. Men om jeg skulle valgt idag hadde jeg valgt Nexus. To store årsaker til dette: - Større skjerm med bedre oppløsning - Bedre dokumentasjon og utviklermiljø (raskere oppdatering osv) Batteriproblemene til S2 er ikke til å stikke under en stol, det er kjent problem med noen routere (telefonen får ikke sove hvis den er koblet til noen utvalgte routere), og sikkert andre ting. Når det er sagt så syns jeg ikke problemet er i nærheten av så stort som S2 tråden kan gi inntrykk av, mange brukere installerer veldig mange dårlige apps, og fyller telefonen med ting som skal oppdatere og synkronisere i hytt og pine. Dette er klart ting som trekker strøm. Trenger man oppdatering av aksjer, vær, twitter, facebook, aviser, mail osv hver halvtime/time? Niet. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Har selv SII og er kjempefornøyd. Ingen batteriproblemer her. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Er operativsystemene like tilgjengelige med apps og forskjellige ting? Har selv førstegenerasjons Samsung Wave, er storfornøgd med telefonen, maskinvaren og operativsystemet, alt fungerer knirkefritt med Bada 2.0, men jeg savner apps og android, derfor vil jeg nå bytte. Vil også ha større skjerm da den "lille" skjermen blir for knapp til nettlesing og generell bruk. Hadde det ikke vært for det, kunne jeg ha hatt denne telefonen i ihvertfall ett år til. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Tilgangene på Google Play er tilnærmet identiske så det vil du ikke merke forskjell på. Den største forskjellen du som bruker kommer til å legge merke til er Samsung sitt TouchWiz på Galaxyen som ikke er på Nexusen. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Var å prøve Nexusen idag, for en hæææærlig telefon! Det blir kjøp av denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå