Øystein.F. Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Er du klar for å ofre ein kroppsdel eller to for å fri oss frå det vonde? Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Noe sier meg at dette kan være en Dark/Demons Souls spinoff? er ihvertfall den følelsen jeg får Endret 9. mai 2012 av Haunts Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Omimusha 1-3 og 4 er noen av de beste rollespillene ever Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Noe sier meg at dette kan være en Dark/Demons Souls spinoff?er ihvertfall den følelsen jeg får dei har brukt same text type og farge bruk men håper ikkje det siden da har dei gåt til feil konsol Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Wow, glem noe av det jeg sa om at dette kunne være en spinoff av dark souls etc. sjekk ut dette! Okey, selvom det kanskje minner meg litt om dark/demons souls hvertfall, så ser det her helt fantastik makabert ut! Gleder meg! http://kotaku.com/59...ssary/gallery/1 Endret 10. mai 2012 av Haunts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå