GSM Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Ulempen når du går over på FF er at du innser at Canon (foreløbig) ikke lager en eneste god vidvinkel verken fast eller zoom og kjøper Nikon 14-24mm F2,8 + adapter Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Tjah - hva med Zeiss Distagon T* 2.8/21 og 2.8/15? Beste som finnes. Fokusbekreftelse er det også. 3 Lenke til kommentar
grautmaum Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Nå har jeg 17-40 f4L, den duger i værtfall bra på 7D'n. Så blir spennende å se den på ett FF kamera. Om det blir mk2 eller mk3 er fortsatt uvisst :S Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Splitter ny video fra DigitalREV: http://www.youtube.com/watch?v=RCT-YMgjm9k Dette er ikke off-topic, det var snakk om hvor mye dem tålte tidligere i tråden. Endret 12. mai 2012 av SLi 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Selv om jeg er en Canon mann så er det mange tilfeldigheter ute å går i slike videoer. Jeg har lest om flere som har måttet sende sitt 7D på verksted etter en kort tur i duskregn. Men slike videoer er alltid underholdende, selv om det ikke bør betraktes seriøst. Men som underholdning er det veldig morsomt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå