Øystein.F. Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Om du enno ikkje har spelt skytespela sin gudfar har du sjansen no. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Ligger ingen gratis full utgave på Appstore...kun lite utgaven og det koster 14kr å oppgradere den til full utgaven. EDIT: Tips til artikkelen, legg ved denne linken...Bethesda Software har laget en web browser utgave i anledningen http://wolfenstein.bethsoft.com/game_EU.php Endret 9. mai 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
rocketdude Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Urgammel vits, men den passet liksom inn her... Hva sa Hitler da Goebbelsbarna forsynte seg av godteposen hans? Ach! Mein Kampferdrops! 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Slutt å skrive på dialekt vær så snill. 2 Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Slutt å skrive på dialekt vær så snill. Det er ikke dialekt, det er nynorsk som er likestilt med bokmål som skriveform i Norge, så han får skrive akkurat på den måten han vil Endret 9. mai 2012 av Malactica 9 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Selvsagt skal det skrives på nynorsk, lyser opp en hverdag fyllt med bokmål. Wolfenstein 3D blåste oss fullstendig av banen i sin tid, vi var heller ikke gamle guttene når vi spillte dette her ^^ EDIT: Herre min, er helt fjern. Mente selvfølgelig nynorsk, og ikke dialekt Endret 10. mai 2012 av Mala 2 Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Han sa da "vær så snill". Jeg er helt enig. Jeg er ingen fan av esperanto heller. Og hvorfor er det ingen artikler på samisk? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Han sa da "vær så snill". Jeg er helt enig. Jeg er ingen fan av esperanto heller. Og hvorfor er det ingen artikler på samisk? Det er nynorsk som er likestilt med bokmål som skriveform i Norge , ikke Samisk. Du får jobbe med å få med samisk også 1 Lenke til kommentar
reyh Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ah, en god klassiker.. Vits å kvervulere om hvordan en skriver norsk? 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ser Steam har tilbod på Wolfenstein 3D til ca. 10 kr, noko som er kjekt for meg som likar å ha alle spel der. 1 Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Heh enset ikke engang at det var nynorsk. Ser bare norsk jeg, men så har jeg bodd litt rundt i landet og ikke bare i Oslo hehe Flott sak dette her. Har selv spillt alle spillene i serien og har nylig oppdaget Quake Live og har spectatet noen gærninger der som har spillt Quake daglig i 15 år! Snakk om mad skills! Så hele videoen med Carmack. Liker måten han virker så genuint entusiastisk når han kommenterer og forklarer. Fin fyr. 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Dette er ikke riktig sted for å klage på bruken av nynorsk. Opprett en egen tråd i Tilbakemeldinger til redaksjonen og si deres mening der. Tre innlegg har blitt slettet, og nye innlegg vil få samme behandling.Nynorsk er, i likhet med bokmål, tillat brukt på forumet, da det er et offisielt norsk skriftspråk. Dialekt er ikke tillatt.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser. 2 Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Husker jeg spilte shareware utgaven av dette en god del i sin tid. Artige minner. Vet ikke hvorfor, men jeg bilr merkelig nok uvel når jeg spiller "old school" skytespill som dette, Doom 1 & 2 osv, så det blir ikke mye av denslags for tiden. Anyways, trivelig artikkel, dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå