Terje Solfugl Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Dette var alldeles nydelig ! Skjønner godt at du legger det ut i det formatet, kunne vært fin veggpryd . Min første sekser, og du fortjener den ! ( Savner exif-data , fint om du kunne opplyst om det ) Endret 9. mai 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
emichael Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Dette var alldeles nydelig ! Skjønner godt at du legger det ut i det formatet, kunne vært fin veggpryd . Min første sekser, og du fortjener den ! ( Savner exif-data , fint om du kunne opplyst om det ) Hei Terje. Det var lettere før med exif, for da var det egne felt til det, og nå er det lett å glemme. Bildet er tatt med min Olympus E-5, blender F6,3, og 1/100 s. Jeg har brukt en sigma 150mm macro, og det er jo tatt i motlys da :-) mvh Egil Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Takk så mye for opplysningene . Send gjerne et bilde i større format til : [email protected] Endret 9. mai 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 ja dette var helt nydelig 6r fra meg oxo...alt var fint...og takk for tipse om denne mosetypen... smil Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Spennende bilde og fin komposisjon. Bra eksponering, men kanskje litt for liten dybdeskarphet? Jeg likte kantlyset i toppen avbladene. Lenke til kommentar
Antoonsen Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Nydelig bilde, rettogslett vakkert ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg