karoald Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Atlanterhavsvegen Bildet er fjernet. Beskrivelse: --------------------------------------------- Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Stilig alle 3. Vet ikke hvem jeg liker best. Det at veien ser ut til å ende rett foran et stup gir spenning til alle bildene. Liker sirkelen og fargene du har lagt inn på V1 og V3. Men V2 virker mer rett utfor stupet- dramatisk Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 V2 for meg. Ser nesten ut som bilen (en gammel model ser det ut til) skal foreta et stunt her. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ble litt for mye effekter og litt for lite bilder for min del. Av de tre var versjon 2 best. Det går kanskje litt i mot det jeg står for, men det hadde vært enda bedre å kanskje tatt bort syklisten, noe som hadde ført til en mer unison stemning. Fint utsnitt Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 V2 med den gamle bilen liker jeg av disse. De 2 andre ble for "spesielle"! 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg