Gå til innhold

Hvordan forklare fetteren min at han kan bygge PC selv ved hjelp av meg/venner?

32 stemmer

1. 1. Er fetteren min idiot

• Ja
      29
    • nei
      0
    • annet
      3

Anbefalte innlegg

La meg oppsummere, Tamriel: Du prøver å overtale oss til å hjelpe deg å overtale fetteren din til å la deg hjelpe ham å bygge en PC?

Beklager, jeg ser virkelig ikke poenget. Hvis han heller vil kaste penger etter en "ekspert" som 100% sikkert ikke har gått konk om 3 år (ironi), så må han jo få lov til det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lukter trollbait over hele tråden. Om fetteren din ikke har lyst til å la deg bygge og heller bruke 1700 kr så en ukjent kan gjøre det (forhåpentligvis gjør han en grei jobb) er det hans valg. Du får heller le av ham når du sitter med samme resultat og har penger til overs.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan han ikke bestille en komplett gamer pc fra komplett. Snakket med en kompis han studerer bachelor i datateknikk. Og han skulle kjøpe ny gamer pc og regnet med at med de garantiene ifra komplett (3år) du fikk og at Windows7 var med i prisen ville han ikke spare noe som helst på å gjøre det selv. Når da kompisen min ikke ville gjøre det selv pga. det så skal fetteren din legge på nye 1700? Ja da er han dum og kaster 1700 ut vinduet.

I originaloppsettene er det ikke mye å spare, men så fort man bytter til bedre deler og ikke bare H61 chipsett, ustabile SSD og "non K" prosessorer blir det en annen sak. Man er heller ikke nødt til å bestille fra komplett.no, skjønner meg ikke på at omtrent alle skal gjøre det når man har bedre alternativer som Dustinhome.no. Jeg sparte 1200kr på å kjøpe hos Dustin.no istedet for komplett.no, uten å tape noe.

Fakta er vel at vi har kort vei til nærmeste drop in at jeg kan bare si at komplett er ekstremt hyggelige om noe blir ødelagt, betaler gjerne litt ekstra for god service uten at jeg vet hva dustin har av service men er fornøyd med komplett. Har vel fått bytta to-tre hardidsker som har gått til helvete uten at de sa noe på det.

Lenke til kommentar

Etter kundevurderinger er Dustin.no faktisk bedre enn Komplett.no når det kommer til service. Det er hva jeg mener med at man ikke taper noe på det. Jeg ville aldri gått for en butikk med noe særlig dårligere kundeservice enn Komplett.no og Dustin.no.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...