Gå til innhold

Innhalering lystgass

Remlow

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en isi krem dispenser og noen isi krem patroner (som inneholder ren lystgass) fra clash ohlson som jeg idag fikk testet.

Dispenserne var veldig små i forhold til selve dispenseren så gassen kom bare i ca 3 sekunder før den stoppet. Det var alikevel nok til at jeg fikk virkning å kjente jeg ble tung i hodet, litt som med cannabis, var litt småtåkete når jeg så rundt meg, men det var ingen antydnng til latter, noe jeg hadde forventet. Kjente meg litt lam i munnen rett etter inntaket også, slik du får om du dipper koka.

Gjør jeg det feil, eller skal det være slik at jeg ikke får noe særlig latteranfall, siden jeg kjente meg litt rusa i hodet i noen få minutter.

Er det farlig å innhalere for mye?

Skal jeg puste ut før jeg trekker det inn?

Del gjerne erfaringer hvis du har testet før.

post-141231-0-47674200-1336575996_thumb.jpg

Endret av Remlow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er generellt en dårlig ide å stole blindt på helseråd fra et forum.

Men her er Wikipedia-artikkelen om lystgass:

http://no.wikipedia.org/wiki/Dinitrogenoksid

Ved innånding forårsaker dinitrogenoksid den nevnte ufølsomheten overfor smerte, samt eufori, svimmelhet og i visse tilfeller en svakt afrodisisk virkning. Større doser over kort tid kan dessuten medføre mild kvalme eller varig svimmelhet. Gassen i seg selv er ikke giftig, men kan fortrenge oksygenet i indåndingsluften og dermed føre til kvelning.

Lengre tids bruk i større mengder er forbundet med symptomer som minner om mangel på B12-vitamin; blodmangel og skader på nervesystemet. Mange merker også lattergass på hørselen, ved at alle lyder kan virke metalliske. Virkningen varer veldig kort, maks 5 minutter etter en inhalering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...