Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fise problemer!

Anbefalte innlegg

hallo! jeg har et broble at jeg har veldig mye luft i magen..

Dette kan irritere meg veldig mye!

Jeg fiser:

på skolen

når jeg er med venner

på trening

når jeg går

osv osv..

xD

synst det er litt morsomt også og elsker og fise!

Men.. Det er veldig irriterendes i bland, spesielt når man f.eks. er med jenter og må holde fisen inne, får dermed smerter i magen, og oppblåst mage som ikke gjør at jeg føler meg noe bra!

HJELP Xp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hahhahah! Daua av den filmen! xD

Vet dere om det er mest kostilskud som får deg til og fise, eller er det protein i seg selv?

Ja er morsom den, en venn sendte den til meg, etter at jeg slapp en under en benpress lignende øvelse (45 grader benpress, hvis jeg skal oversette fra engelsk), var ganske flaut.

Uansett, vil tro at det er hvis man får i seg mye proteiner generelt. Men det er mye enklere å få i seg mye, eller for mye (mer enn man har bruk for) gjennom proteinpulver, eller annet protein kosttilskudd.

Min kommentar: xD.

Gratulerer :)

Lenke til kommentar

hahhahah! Daua av den filmen! xD

Vet dere om det er mest kostilskud som får deg til og fise, eller er det protein i seg selv?

Ja er morsom den, en venn sendte den til meg, etter at jeg slapp en under en benpress lignende øvelse (45 grader benpress, hvis jeg skal oversette fra engelsk), var ganske flaut.

Uansett, vil tro at det er hvis man får i seg mye proteiner generelt. Men det er mye enklere å få i seg mye, eller for mye (mer enn man har bruk for) gjennom proteinpulver, eller annet protein kosttilskudd.

hahah xD Benpress er jo den verste maskina! Når du tar bena ned så åpner rompe hullet seg, og

når du tar bena ned i tilleg på den opplåste magen xD hahahahha!XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...