rsagneskar Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 hallo! jeg har et broble at jeg har veldig mye luft i magen.. Dette kan irritere meg veldig mye! Jeg fiser: på skolen når jeg er med venner på trening når jeg går osv osv.. xD synst det er litt morsomt også og elsker og fise! Men.. Det er veldig irriterendes i bland, spesielt når man f.eks. er med jenter og må holde fisen inne, får dermed smerter i magen, og oppblåst mage som ikke gjør at jeg føler meg noe bra! HJELP Xp Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Er vel helt normalt. Har lest at et vanlig menneske fiser minst 15-20 ganger om dagen. Anonym poster: 682c6331d6494f0c3c0bb631de2bebd6 2 Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Vet det er normalt og fise, Men rart folk klager over meg og ikke andre XD Det romler og holder på nedi magen hele tiden Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 ser du trener, mener det er vanlig å få mye luft i magen hvis man kjører hardt på proteinene Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Tenker bare på denne videoen: Hvis du får i deg mange proteiner så kan man lett begynne å prompe og rape mye. 1 Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 hahhahah! Daua av den filmen! xD Vet dere om det er mest kostilskud som får deg til og fise, eller er det protein i seg selv? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 hahhahah! Daua av den filmen! xD Vet dere om det er mest kostilskud som får deg til og fise, eller er det protein i seg selv? Ja er morsom den, en venn sendte den til meg, etter at jeg slapp en under en benpress lignende øvelse (45 grader benpress, hvis jeg skal oversette fra engelsk), var ganske flaut. Uansett, vil tro at det er hvis man får i seg mye proteiner generelt. Men det er mye enklere å få i seg mye, eller for mye (mer enn man har bruk for) gjennom proteinpulver, eller annet protein kosttilskudd. Min kommentar: xD. Gratulerer Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 hahhahah! Daua av den filmen! xD Vet dere om det er mest kostilskud som får deg til og fise, eller er det protein i seg selv? Ja er morsom den, en venn sendte den til meg, etter at jeg slapp en under en benpress lignende øvelse (45 grader benpress, hvis jeg skal oversette fra engelsk), var ganske flaut. Uansett, vil tro at det er hvis man får i seg mye proteiner generelt. Men det er mye enklere å få i seg mye, eller for mye (mer enn man har bruk for) gjennom proteinpulver, eller annet protein kosttilskudd. hahah xD Benpress er jo den verste maskina! Når du tar bena ned så åpner rompe hullet seg, og når du tar bena ned i tilleg på den opplåste magen xD hahahahha!XD Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Noen som vet om det går an og få resept elelr lignende av legen for dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå