Sewero Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Har kjøpt en xBox 360 250gb, denne har innebygd Wifi, men virker ikke som at denne er aktivert, er det noe jeg må aktivere på xBoxen for å bruke wifi? Har kontaktet de jeg kjøpte den av, men de sa jeg skulle kontakte microsoft som er umulige å få tak i så derfor prøver jeg her. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hvilket nummer prøver du å få kontekt med ms på da? Jeg får ALLTID raskt svar når jeg ringer dem på dette nummeret: 800 14 174 Prøv dette: Gå til innstillinger/system/nettverksinnstillinger/trådløst nettverk. Der velger du deres nettverk og taster inn passordet, så tar du en nettverkstest Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Ehm, trådløst nettverk er umulig å velge ellers hadde jeg jo ikke hatt noe problem. Kommer opp at jeg må koble til trådløst nettverksadapter, noe som er pre-innstallert. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ehm, trådløst nettverk er umulig å velge ellers hadde jeg jo ikke hatt noe problem. Kommer opp at jeg må koble til trådløst nettverksadapter, noe som er pre-innstallert. Da er det noe galt, så da kontakter du MS... Eller plugger i en kabel, det er uansett det beste Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Strekke enda en kabel 40 meter igjennom vegger er styr, derfor vil jeg ha Wlan. MS svarer ikke på forespørslene mine... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Enda en kabel? Har du en fra før så er det jo greit, da kjøper du deg en switch... Sender du mail til MS, eller ringer du gratisnummeret?? Du må ringe Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Får ikke brukt switch takket være nettleverandøren som er get. Sender mail da jeg ikke har mulighet til å ringe på dagtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå