BlackBullet Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Vet ikke om dette er riktig plass, men er dette dumt plassert av den nye pcn min? Har alldri hatt stasjonær før, så jeg vet ikke selv. Var den eneste plassen jeg fant som var romslig nok på rommet, lol. Den er plassert mellom en tv og en hyllevegg. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 TVen er greit, men mulig du vil la det være litt rom mellom hylleveggen og kabinettet. Men skal ærlig talt ikke være stort problem. Du vil nok passe på at varmluften fra bak TVen ikke blir sugd inn i PCen dog Lenke til kommentar
BlackBullet Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Forslag til hvordan jeg kan ungå at tvluft kommer inn i dataen? Lenke til kommentar
handir Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Forslag til hvordan jeg kan ungå at tvluft kommer inn i dataen? et sånt rør fra innsuget: og ut vinduet: da er du sikker 2 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Eventuelt andre siden av TVen. Lenke til kommentar
setpos Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Forslag til hvordan jeg kan ungå at tvluft kommer inn i dataen? et sånt rør fra innsuget: og ut vinduet: da er du sikker Hehe... som man spør får man svar... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå