Staketten Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Sikker på at din fremtidige kjæreste kommer til å være veldig glad for at du ventet til du traff akkurat henne! Ta tiden til hjelp, du Får berre tru ho òg har venta, så gleda blir attsidig. Å vite at ho har pult rundt medan du sjølv er jomfru er ikkje akkurat noko å sprette champagne for. Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Første gangen vil brenne seg fast i hukommelsen din. Det er en av de få tingene i livet som hjernen virkelig lagrer ned til minste detalj. Å ha debutert med en prostituert kan ikke være noe hyggelig minne å ta med seg gjennom livet. Og så vil du ha dårlig samvittighet alle de gangene du må lyve om det ved senere anledninger. (Om du da ikke er av den ærlige sorten som forteller alt) Tro meg, første gangen er et samtaleemne som kommer opp igjen, og opp igjen, og opp igjen... Ta det med ro, og la livet gå sin gang. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Første gangen vil brenne seg fast i hukommelsen din. Det er en av de få tingene i livet som hjernen virkelig lagrer ned til minste detalj. Å ha debutert med en prostituert kan ikke være noe hyggelig minne å ta med seg gjennom livet. Og så vil du ha dårlig samvittighet alle de gangene du må lyve om det ved senere anledninger. (Om du da ikke er av den ærlige sorten som forteller alt) Tro meg, første gangen er et samtaleemne som kommer opp igjen, og opp igjen, og opp igjen... Ta det med ro, og la livet gå sin gang. ...om ein er så heldig å få oppleve sex med nokon som ikkje tek betalt for det. Der er ikkje alle like privilegerte. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Skjønner ikke hvorfor folk på liv og død skal blusse opp en pulings til noe så spirituelt og stort. Herregud, det er bare ett høl som du stikker pikken din i for aller første gang. Ohhh wow, da må det jo være spesielt? Ja liksom... 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Første gangen vil brenne seg fast i hukommelsen din. Det er en av de få tingene i livet som hjernen virkelig lagrer ned til minste detalj. Å ha debutert med en prostituert kan ikke være noe hyggelig minne å ta med seg gjennom livet. Og så vil du ha dårlig samvittighet alle de gangene du må lyve om det ved senere anledninger. (Om du da ikke er av den ærlige sorten som forteller alt) Tro meg, første gangen er et samtaleemne som kommer opp igjen, og opp igjen, og opp igjen... Ta det med ro, og la livet gå sin gang. Åå? Det stemmer ikke for mitt vedkommende jaffal. Som Balthier sier, det er barre sex. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg