Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

20 år og har ikke hatt sex

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er nesten 21 år og har ikke hatt sex enda. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør galt, men er ikke den mest aktive på byen egentlig.

Jeg har et helt ok utseende og er ikke direkte stygg.

Så hva konkrete råd har dere om man skal få seg et ligg uten forpliktelser. Jeg er ikke klar for noe lengre forhold enda.

For min del er det bare greit å få det gjort og fått utforsket litt.

Jeg føler meg egentlig som en taper som enda ikke har hatt meg.

Det er rett før jeg vurderer å kjøpe hore neste gang jeg er i utlandet, kanskje like greit.

Takk for hjelpen. Anonym poster: eb40fc697c97aae89f20438de8861451

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du absolutt vil ha noe uforpliktende er det nok ut på byen du må prøve deg. Eventuelt sjekkesider på nett.

For øvrig synes jeg, som ei ganske vanlig jente, at det er helt greit med 20-årige gutter som er jomfruer. Hadde ikke syntes du var unormal eller at det var turnoff :)

• Liker 8
Lenke til kommentar

Mener å tro at sangeren i coldplay var 22 år gammel når han først hadde sex.. så det er ihvertfall ingen turn-off ihvertfall!

Hva med å skaffe deg fuckfriends? Venner med fordeler er kjekt å ha! Er bare å prøve deg på en venninne, og si i forkant at du ikke er ute etter noe seriøst! Ellers kan du jo bare gå på utesteder som har 18års aldersgrense, der er det jo som regel en fjortis eller to som har sneket seg inn som blir kjempeimponert når du spanderer drinker!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hva med å skaffe deg fuckfriends? Venner med fordeler er kjekt å ha! Er bare å prøve deg på en venninne, og si i forkant at du ikke er ute etter noe seriøst! Ellers kan du jo bare gå på utesteder som har 18års aldersgrense, der er det jo som regel en fjortis eller to som har sneket seg inn som blir kjempeimponert når du spanderer drinker!

(min utheving)

Var dette ironisk?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dra på fest, så ordner det seg ganske kjapt...

Ehh, nei. Uenig litt nok der ja. - Altså selvsagt kan det jo godt skje man får seg noe, men jenter i tjueåra på vors er vel mer eller mindre litt pripne. (trådstarter er i tjueåra, så derfor) Spørs seff hvor det er, og alder på jentene, og flere variabler..

Lenke til kommentar

Mine erfaringer med venner med fordeler er ikke helt den samme. Hos meg har den andre (2 av 2 ganger) utviklet følelser etter en liten stund, men det kan naturligvis kun være tilfeldigheter.

Uansett, TS, ikke stress noe over det. Om du absolutt vil bli kvitt møydommen drar du på byen og passer på å ikke drikke deg snydens, samtidig som du er en interessant samtalepartner. Det funker flere ganger enn jeg skjønner det for min del.

-Deluze

Lenke til kommentar

Men så er jo du jente da, all "seksuell" makt ligger hos deg :)

Når du mener venninne, mener du en du har kjente en stund eller nettopp blitt kjent med?

I mitt tilfelle var det da en 'venn', jeg var 'venninnen' (jeg er hetrofil, selv om jeg ikke skal si at jeg ikke kunne falle for en kvinne)

Det var en kar jeg hadde vært en bekjent av i noen år siden vi var mindre, vi kom i kontakt igjen, møttes, sparks, og ble så enige om at dette ikke skulle være noe annet enn det det var; venner med fordeler. Vi er gode venner den dag i dag :)

Jeg har forøvrig vært i en lignende situasjon hvor jeg nektet å være venner med fordeler, av den grunn at han i lengre tid hadde gitt uttrykk for at han ville noe mer. Sier man i fra i forkant (før man eventuelt utvikler følelser for hverandre) er alt OK i min bok!

Edit: Vil også legge ved at jeg faktisk begynte å falle for karen jeg i dag er god venn med (jeg er opptatt akkurat nå i ett seriøst forhold, derfor er han nå kun en god venn). Han merket det, vi pratet, og jeg syntes det var helt OK å la ting være som det var. Jeg var forøvrig 13-14 år gammel, så hormoner og sånt tatt i betraktning har jeg vært kjempeflink :p

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare nevnes når jeg ser det. Har vært på trompeten i oslo en gang på tur, og ble sjekket opp av en gutt (er selv gutt) og to jenter. harry plass, men fungerer nok hvis du vil ha deg noe. :p

Edit: Takket nei til tilbudene, noe jeg alltid har gjort. Føler ikke det er noe for meg. Men kanskje jeg burde prøve det for å uttale meg? Er selv snart 20. Jeg synes ikke du skal tenke så mye på det.

Endret av cake
Lenke til kommentar

Jeg er 18 (gutt), fyller 19 dette året, og er også jomfru, men av eget valg.

Har hatt mulighet til å miste jomfrudommen min utallige ganger, men har rett og slett avslått gang på gang fordi jeg føler at sex er noe som er så personlig og nært at jeg vil faktisk spare meg til en person jeg faktisk har veldig sterke følelser for. Ingen One-night stands eller sex med tilfeldige personer på fest, og jeg vet jeg skiller meg veldig ut fra andre gutter i min alder når jeg sier det, men vi er alle forskjellige.

Det er ingenting galt med å være jomfru, så snart du finner deg en partner som du føler deg komfortabel med så er ikke det noe problem. Foreslår å IKKE miste jomfrudommen med en tilfeldig person fra en fest eller noe i den duren, spar deg heller til noen.

Selvfølgelig ditt valg! Anonym poster: 2768e4e96af38d66fdbe7a63dddad37a

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...