Joachim_F Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Suksessen fortsetter på konsoll, om enn i litt mindre format. Les hele saken Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Vurderte å kjøpe dette, men blir nok ikke kjøp når det ikke er dedikerte servere, ødelegger mesteparten av moroa. Lenke til kommentar
durpz Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg synnes det var morro! Nå trenger jeg bare noen å spille det med.... gjerne add meg hvis noen har lyst å spille gamertag: durpz Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 hvordan fungerer lagringa av multiplayer banene over live? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Kan ikke helt se nytten av denne? De aller fleste har vel en eller annen slapp bærbar som drar den mye mer komplette PC versjonen. Lenke til kommentar
heljik Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 noe sier meg at minecraft kinect hadde vært kult 1 Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Minecraft til Kinect: Du må gå på treningsstudio veldig ofte, ha en vell-bygd kropp og massevis av tid hvis du skal bygge ett slott. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 X360 utgaven mangler endel som pc utgaven har, men samtidig så synes jeg dette er den beste utgaven. Nå kan du crafte uten å ha ett oppslagsverk for å få til noe. Har kun prøvd trail så skal ikke være for bastant i uttalelsen min. 1 Lenke til kommentar
twitch.tv/erictheslayer Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Norsk server om noen trenger , den er åpen for alle som kan oppføre seg. IP: siggerudmc.dyndns.org , live kart på : http://siggerudmc.dyndns.org:8123/# Survival server. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 For meg som ikke spiller PC-spill var Minecraft til 360 en gledelig overraskelse. At de har klart å gjøre spillet så kontrollervennlig som det har blitt er helt rått! Har spilt i tre dager nå med tre kompiser, og vi har bygd oss et fett mansion med masse kult i. De som ikke har noen kjennskap til PC-versjonen vil ikke savne noe av det PC-spillerne savner, så jeg syns det er win win. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå