dassloket Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 hei... eg lure på ka mobil eg bør kjøpe meg? eg vil den beste på markede no håper på respons... Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Word@bIsk0p vet det ikke er lov å rette på feilene til folk, men helt ærlig, det må gå ann å skjønne at man ikke skal bruke "hvem" og "hva" i sånne sammenhenger. Vil du ha en fin og bra telefon kjøper du HTC One X. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 HVILKEN mobil? galaxy s3 Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Har akkurat kjøpt One S og er strålende fornøyd Den er litt mindre (smalere) enn One X og SGS3 så den ligger litt bedre i hånden min, samtidig som den har en veldig rask prosessor, og ikke minst, oppleves ekstremt rask og smooth Lenke til kommentar
hessel Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Motorola Razr Maxx. Nettopp kommet ut hos NetOnNet. Fantastisk batteri på 3300 mAh. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Men ikke best... Beste på markedet er samsung galaxy s3. Kraftigere en one x Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Den er vel "best" men den har ikke batteritiden til razr max eller den mer hendige størrelsen til one s. For mange vil også Htc sense vs TouchWiz være et argument Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå