billywillie Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Som sagt jeg kjøpte dette i fjor men etter harddiskrasj trenger jeg nå å reinstalere programmet. Får logget meg inn hos avid/ pinnacle med brukernavn og passord og der får jeg også info om serial og aktiveringsnr. Men det er komplett umulig å finne en link for å laste programmet på nytt. Det er også komplett umulig å få kontakt med disse folka på mail. Kan jeg bare se disse penga som tapt eller er det noen som har noen tips. Endret 9. mai 2012 av billywillie Lenke til kommentar
TGB Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Products/Consumer+Products/Home+Video/Studio+Family/Pinnacle+Studio+Ultimate+version+14+Trial?code=studio14trial Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 http://avid.force.com/pkb/articles/en_US/faq/en372131?popup=true&NewLang=en&DocType=1079 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Har de seriøst flere utgaver av samme program? Overbevist om at trial utgaven fungerer fint, har alltid mulighet for å aktivere/legge inn lisensnummer. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 http://www.pinnacles...e=studio14trial Har vært der og når du trykker på linken så kommer: File not found Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 http://avid.force.co...en&DocType=1079 Joda har vært her også men kommer ikke noe lengre. Får logget inn men de skal ha Enter your activation and/or download code:. Jeg har ingen slik kode.. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Du sier i første post at du har serie og aktiveringsnummer, prøv dette på en versjon du finner på tpb. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Du sier i første post at du har serie og aktiveringsnummer, prøv dette på en versjon du finner på tpb. Ja jeg har faktisk vurdert dette men jeg synes det er litt drøyt å laste ned piratprogrammer for en vare jeg har kjøpt å betalt. Utrolig kundebehandling av Avid/pinnacle. Virker som de ikke vil ha kontakt med kundene sine etter at de har kjøpt og betalt. Umulg å komme i kontakt med dem hverken på mail eller tlf. Lenke til kommentar
se# Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Utrolig kundebehandling av Avid/pinnacle. Har ikke noe å bidra med, men har også erfaring med tragisk dårlig support fra Pinnacle. Håper du finner ut av det. Endret 9. mai 2012 av se# Lenke til kommentar
runar_ha Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Pinnacle er på vei ut av markedet slik jeg har forstått det. Blir erstattet av Avid. Men gjetter på at flere her på forum har en "gammel" cd/dvd av denne versjon 14 som du sikker får låne eller at den blir lastet opp på en eller annen server. Runar Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Mulig at pinnacle er ut og avid inn. Men for min del er det siste gang jeg handler hos folk som du ikke har noen mulighet til å få tak i på hverken mail, tlf. eller annen måte. Har vel delvis løst problemet i og med at jeg har lastet ned og instalert en cacka versjon som fungerer. Kommer også til å advare alle jeg kjenner mot å kjøpe noe av dette firmaet Lenke til kommentar
runar_ha Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Kommer også til å advare alle jeg kjenner mot å kjøpe noe av dette firmaet Jepp, ser den. Dette er dessverre ofte et drawback i dagens samfunn der all handel skjer på nett. Lite avanse og like lite kundebehandling. Hadde du/vi kjøpt over disk i Norge hadde nok denne forhandleren tatt ansvar og hjulpet deg... ;o) Lette litt for morro skyld på hjemmesiden til Pinnacle og finner der ingen sport av versjon 14. Har ikke brukt mange timer på dette men dog.. Er vel heller ikke uvanlig at når nye versjoner dukker opp at de gamle blir slettet. Og nå som du sikkert har sett så ligger versjon 15 ute for nedlasting. Jeg har en fullverdig kopi av CD/DVD på harddisken min. Så hvis du gidder å surre med det og gir meg en mailadresse kan jeg via server legge ut denne. 2,78 GB. Runar 2 Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Kommer også til å advare alle jeg kjenner mot å kjøpe noe av dette firmaet Jepp, ser den. Dette er dessverre ofte et drawback i dagens samfunn der all handel skjer på nett. Lite avanse og like lite kundebehandling. Hadde du/vi kjøpt over disk i Norge hadde nok denne forhandleren tatt ansvar og hjulpet deg... ;o) Lette litt for morro skyld på hjemmesiden til Pinnacle og finner der ingen sport av versjon 14. Har ikke brukt mange timer på dette men dog.. Er vel heller ikke uvanlig at når nye versjoner dukker opp at de gamle blir slettet. Og nå som du sikkert har sett så ligger versjon 15 ute for nedlasting. Jeg har en fullverdig kopi av CD/DVD på harddisken min. Så hvis du gidder å surre med det og gir meg en mailadresse kan jeg via server legge ut denne. 2,78 GB. Runar Setter veldig pris på det. Har sendt deg mailadresse på pm. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Kommer også til å advare alle jeg kjenner mot å kjøpe noe av dette firmaet Jepp, ser den. Dette er dessverre ofte et drawback i dagens samfunn der all handel skjer på nett. Lite avanse og like lite kundebehandling. Hadde du/vi kjøpt over disk i Norge hadde nok denne forhandleren tatt ansvar og hjulpet deg... ;o) Lette litt for morro skyld på hjemmesiden til Pinnacle og finner der ingen sport av versjon 14. Har ikke brukt mange timer på dette men dog.. Er vel heller ikke uvanlig at når nye versjoner dukker opp at de gamle blir slettet. Og nå som du sikkert har sett så ligger versjon 15 ute for nedlasting. Jeg har en fullverdig kopi av CD/DVD på harddisken min. Så hvis du gidder å surre med det og gir meg en mailadresse kan jeg via server legge ut denne. 2,78 GB. Runar Setter veldig pris på det. Har sendt deg mailadresse på pm. Da har jeg satt det som løst og takker Runar_Ha for at han har sendt meg programmet på mail. Godt det finnes slike hjelpsomme folk Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Da fortjener runar_ha mange "+" Endret 13. mai 2012 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå