bergetun Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Finnes dette ? Hadde veart kult og kunne spille mot andre over bluetooth Slik som det er mulig med spillet snake paa Nokia mobilene (Over IR) Eventuelt hvilken spill stoetter muliplayer over bluetooth[/b] Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Javaen på T610 støtter ikke Bluetooth (og heller ikke IR), så med java er det i allefall umulig. Vet ikke hvordan det er med Mophun.. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 på t68 er det i hvert fall multiplayer på reversi, veit ikke om det er på t610, kanskje med et annet navn? eller mener du laste ned spill? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 på t610 kan man spille FiveStones(bondesjakk) og minigolf over bluetooth eller IR, det er sikkert flere spill. Ganske morsomt. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Finnes det en versjon av "Battleship"-spillet (det hette Naval Assault elns) på SE T68i som går over BT? Eller støtter det BT allerede? Dette var iallefall favorittspillet mitt da jeg fikk låne min kamerats T68i da han var på ferie... Lenke til kommentar
Magz Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Du kan linke battleship på t68i over BT.. det er ikke noe stress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå