tja||anal Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Noen som har fått til det? Og hvordan fiksa dere det...virka ikke hos meg : Har orginal-cd'en av både Half-Life og CS. Men åssen gjorde dere det? Lenke til kommentar
Combat Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Sletta du den gamle versjonen av DoD før du installerte? Det står som en "Note" på dod siden. Den gamle beta'en(1.3b) er ikke kompatibel med beta 2.0 _________________ Combat ------> OUT! [ Denne Melding var redigert av: Combat på 2002-02-10 09:33 ] Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 Byner på scratch nå..hakke installert en dritt som har med Half-Life å gjøre...hva skal jeg gjørra da? Lenke til kommentar
kim Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 scratch: installer half-life, last ned nyeste oppdatering til hl, installer DoD (dir: halflife/dod) Lenke til kommentar
aCe2k Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Godt at dere endelig har klart å sjalte dere vekk fra CS :smile: Begynner å bli gammelt nå da.. skulle bare ønske at de kunne få ut en utgave som bygger på Q3 engine jeg da.. Sett grafikken i Medal of Honor:: Alliad Attack ? Tenk dere den i CS da... Lenke til kommentar
haZe Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Urk, jeg fant DoD som en stor skuffelse. MG'ene er jo rene one man army våpen. Bare ligge og campe hele tiden >:| Ille sier jeg. *fjerne beta 2 og reinnstalere 1.3* Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 Syns ikke CS er så tøft pga. av bretta...bare sånne knøttsmå brett. Jeg vil heller ha svæææææære brett, der man både kan bruke sniper og ha litt close-combat. I CS er det bare fokus på våpen som ikke heter sniper. Bretta der er småe og trange :sad: I MOH:AA er det en fin balanse mellom åpne områder og trange gater Eneste som trekker ned på MOH:AA er at det var så brett og spesielt få obj. mission maps :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå