blomsterpiken1 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hei, Er det noen som vet om en trafikkskole i Romerike/Oslo-området hvor man kan ta førerkortet på avbetaling? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg trodde man betalte pr time jeg. Det er vel strengt tatt avbetaling. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Det er nok svært skjeldan at kjøyreskulane lar deg ta timer på kreditt. Det beste vil være å ta opp eit vanlig lån i vanlig bank som du bruker på kjøyreopplæringa. Då vil du også kunne finne den mest gunstige avtalen for din del. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hos bilskolen jeg hadde, fikk ikke folk gjennomført oppkjøringen hvis ikke alt var betalt inn til dagen de skulle kjøre opp, slik at de ikke risikerte å ha en elev som ikke betalte etter at lappen var tatt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Å ta HELE kjøreopplæringen på kreditt, tviler jeg på om noen kjøreskole tillater. Ta heller opp et lite lån i en seriøs bank (IKKE de som spammer postkassen med tilbud om hurtiglån til høy rente!) og betal kjøreskolen. Kjøreskoler driver ikke med pengelån. Endret 15. mai 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå