svennand Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 noen som vet ka gruppa heter som spiller på masse forskjellige gjenstander (søppelbøtter osv) sikkert flere grupper som gjør det, kan dere komme med forslag til slike grupper... Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 heisann det eneste jeg kommer på er STOMP, sikkert ikke dem du lurte på men :] Lenke til kommentar
bentose Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 Kan det vere Kaizers Orchestra? Har igrunnen ikkje særlig peiling. Bent Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 Kaizers orchestra ? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 er nok STOMP det er snakk om ja... Lenke til kommentar
Davidlyd Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 Kaizers Orchestra er et første jeg tenkte. Denne trommingen på rare "instrumenter" er det eneste jeg liker med bandet. Makan til vræl og skriking skal man lete lenge etter. Men meg om det:) Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 Slipknot, der spiller perc folka på øltønner Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 Mitt forslag: Hurra Torpedo Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 The Fjordlaks Boys. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 27. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 The Fjordlaks Boys. nesten... men det var nok stomp OG kaizer orkester Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 Mitt forslag: Hurra Torpedo Hurra Torpedo spiller på hvitevarer, ikke søppeldunker Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 Mitt forslag: Hurra Torpedo Hurra Torpedo spiller på hvitevarer' date=' ikke søppeldunker [/quote noen som vet ka gruppa heter som spiller på masse forskjellige gjenstander (søppelbøtter osv) les spørsmålet hans da Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 Kan det være disse: De spiller på litt av hvert inkludert slurva Lenke til kommentar
svennand Skrevet 27. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 Kan det være disse:De spiller på litt av hvert inkludert slurva håper da virkelig ikke det Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 Mitt forslag: Hurra Torpedo Hurra Torpedo spiller på hvitevarer, ikke søppeldunker les spørsmålet hans daMy bad Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 Kan det være Safri Dou ? De spiller jo på nesten alt mulig? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 Faktisk så hørte jeg på en sang på winamp'en nå som de spiller på noe søppletønner el lignende.. Sangen er bare basstrommersøppletønner, Golova - mellow drumz Tror ikke det er denne du er ute etter da, da tror jeg mer på STOMP Lenke til kommentar
svennand Skrevet 27. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 har enda ikke funnet den musikken jeg ser etter... de bruker den musikken til å demonstrere hi'end høytalerne sine på hifi center kjeden vet ikke om det er søppeltønner men en eller annen form for slagverk. såvidt jeg har forstått så er det et norskt band som driver å reiser rund og spiller... :-? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. august 2003 Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 har enda ikke funnet den musikken jeg ser etter... de bruker den musikken til å demonstrere hi'end høytalerne sine på hifi center kjedenvet ikke om det er søppeltønner men en eller annen form for slagverk. såvidt jeg har forstått så er det et norskt band som driver å reiser rund og spiller... :-? Enda mer som tyder på Stomp... Sikker på at det ikke er dem ama.. Vet STOMP har slike oppvisninger og slik.. Teater omtrent.. sett en film på skolen en gang... Hvorfor ikke bare spørre de på hi-fi klubben da?? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 27. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2003 det var safri duo... hadde aldri trodd at det var den gruppa... de hadde visst mange tøffe sanger perfekt til testing av høytalere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå