Moskus Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Jeg har denne koden: &--#60;td&--#62; &--#60;asp:TextBox ID="txtAddDate" runat="server" Width="75px"&--#62;&--#60;/asp:TextBox&--#62; &--#60;ajaxToolkit:CalendarExtender ID="CalendarExtender3" runat="server" TargetControlID="txtAddDate" Format="dd.MM.yyyy" PopupButtonID="Image1" /&--#62; &--#60;asp:ComboBox ID="cmbAddTimeHours" runat="server" Width="20px" /&--#62; &--#60;asp:ComboBox ID="cmbAddTimeMinutes" runat="server" Width="20px" /&--#62; &--#60;asp:ComboBox ID="cmbAddTimeSeconds" runat="server" Width="20px" /&--#62; &--#60;/td&--#62; ... som gir dette resulatet i Chrome: Er det noe jeg kan gjøre med det? Det fungerer fint i IE... Endret 9. mai 2012 av Moskus Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Aaaargh... det er ingen combobox i asp.net, det heter DropDownList. Jeg ble lurt av AJAX toolkit'et. Lenke til kommentar
angeland89 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Du kan prøve å lage din egen ved å bruke ren HTML og legge til runat="server" og en id så har du kontroll på dem i codebehind/server, da har du full kontroll. eller for å forenkle det hele så kan du bruke asp:DropDownList og bygge din egen combo box. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå