Joachim_F Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Portal 2 Perpetual Testing Initiative har blitt lansert. Les hele saken Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 har laget en allerede :3 Lenke til kommentar
AsVe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Dette var gode nyheter! Dette gir nytt liv til spillet, da en kan spille seg gjennom tusenvis av brett lagd av spillerene. At de skal være lett å lage er et stort pluss, da jeg syntest det var litt tungvint å bruke Hammer til Portal 1. Skal absolutt testes ut! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Hammer editor er helt forbasket umulig å bruke med mindre du virkelig går inn for å lage noe. Dette syntes jeg er en fantastisk ide og jeg håper på en strøm av nye gode maps å spille på for å få en del flere timer i Portal 2. Endret 9. mai 2012 av Benny Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Haha, "Hammer editor er umulig".. Vent til du prøver Unreal 1 editoren.. DA snakker vi slow progress.. For å være ærlig syns jeg faktisk hammer var utrolig lettvint og brukervennlig jeg da, men er vel kanskje en del å sette seg inn i forhold til hvordan å bruke alle triksene i håndboka =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå