Gå til innhold

Ny harddisk, formattering, disk for stor?

TempO

Anbefalte innlegg

Hei fikk akkuratt min nye WD 200GB 8MB cache....

greia er at jeg har en P3-700MHz med Abit BE6-II hovedkort (bios oppdatert i 2000 mener jeg huske).

satt i HD'n nå, og når jeg går i "computer management" for å formattere i winXP står det 128GB unallocated. Betyr dette at jeg ikke får brukt mer enn dette på min maskin?

er det bios som er på tur eller hva?

noen som eventuelt kan fortelle meg hva jeg trenger å hente?

http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...6-II+V2.0Bios

en ting til når jeg først er igang....hva hvis det ikke går ann å få mer ut av disken?kan jeg da bruke de 128GB, og la resten være unallocated til jeg får meg ny maskin, og formattere resten da (uten å ta knekken på det jeg har av stæsj på disken), uten problemer?

Noen som kan hjelpe meg med mitt STORE problem? :)

Hilsen TeMpO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ro ned kjakan!ja greitt nok!veitt det greiene med bios...du trenger ikke fortelle meg at det har blitt spurt om før, for jeg er faktisk MYE innom disse sidene....

men jeg lurer lixom på flere ting da, som du sikkert ikke så!

Over til noe annet....det er igrunn dette jeg lurer på siden jeg sikkert må oppgradere biosen: (har søkt, men ikke funnet noe info om det, mulig det er meg som er dårlig til å søke, ikke veit jeg)

hva hvis det ikke går ann å få mer ut av disken?kan jeg da bruke de 128GB, og la resten være unallocated til jeg får meg ny maskin, og formattere resten da (uten å ta knekken på det jeg har av stæsj på disken), uten problemer?

Håper på et vennlig svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...