Datasmurf Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Heisann! For en tre års tid siden fikk jeg en Microsoft Arc Wireless Mouse i gave og den har tjent meg godt. Har brukt den til laptoper, på jobb og på skolen, men i dag da jeg kom på jobb, ville den ikke lenger reagere. Jeg skiftet batteri da de gamle begynte å bli dårlige, og det var tydeligvis det. Den lyser, så jeg vet at batteriene virker (testet de også med hodetelefonene mine), og musa kommer opp i enhetsbehandling med driver og det hele. For å være på den sikre siden, avinstallerte jeg driverne, restartet maskinen og installerte de igjen, men til ingen nytte. Noen som har noen tips til hva som kan være galt? Burde jeg bare kjøpe en ny mus? Sjur Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) I bruksanvisningen virker det ut som det står: Fold for portabilityWhen not in use, fold up the mouse to turn it off. To transport the mouse, insert the transceiver into the bottom of the mouse. Kanskje det å legge den sammen og koble ut USB pluggen muligens løser det? Ellers tror jeg musen kan være defekt om den har virket uten problemer før. Du kan jo for sikkerhetskyld prøve flere batterier men ellers er vel det lite å gjøre. Du kan jo prøve musen et annet sted, trådløse enheter kan lett bli forstyrret hvis lingdene signaler er i veien. Men du må være uheldig i så fall. Endret 9. mai 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Det løste det nok ikke, så da er den vel defekt. Koster heldigvis ikke mer enn 300,- for en ny, så da får jeg heller kjøpe en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå