L-o-m-p-e Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hei jeg får følgende melding når jeg prøver å gå online i Bulletproof: Unable to start server, port 21 may already be in use har slått av alle programer som kan bruke den tror jeg. prøvde port 20 da gikk det greit men får denne meldingen når jeg kobler meg til: connected to ip : 10.0.0.2 421 Server is closed, no more connections are allowed. connection failed : No more connections allowed, server is closed. disconnected. Fatter ikke hva feilen er, men jeg er ny på dette omerådet så jeg trenger hjelp fra andre som kan mer Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Sjekk at du ikke kjører Bulletproof ftp dobbelt..... Lenke til kommentar
L-o-m-p-e Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 nei jeg kan ikke se det i hvertfall men takk allikevel noen andre som har noen ideer? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 et trojan ellerno som kan bruke port 21 kanskje? Lenke til kommentar
Nicon Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det ligger en kjempefin guide her om hvordan den ftp serveren skal brukes. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Til meg står det : the server does not appear to support passive mode FTP, dette sjer når jeg skal trykke på refresh på listen, får ikke til å komme inn på xboen i det hele tatt, hva er feil? Lenke til kommentar
L-o-m-p-e Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 ja jeg brukte den guiden. skal scanne gjennom med virus programmet for å være på den sikre siden. foresten glemte jeg å si at jeg har ruter fra ngt(hvis det har noe med saken å gjøre) åpnet port 21 og20. takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå