Jørgen Skaug Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Den gamle kraftstasjonen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Kan ikke gi deg noen konstruktiv kritikk utover at jeg liker bildet akkurat som det er. Jeg synes fargene ser perfekte ut, også på kraftstasjon. Spennende, detaljert,livlig og allikevel behagelig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Alltid spennende med HDR, men synes du bommer her. Bildet mangler dybde, og fargene er alt for sterke flere steder etter min mening, direkte overdrevne. Ser ut som alt av skygger, det som er med på å skape dybde i et bilde, er tonet alt for mye ned. Ellers er selve bildet veldig bra synes jeg, med utsnitt og motiv. Men synes det kunne blitt mye bedre med mer dynamiske og ikke fullt så overdrevne farger. 1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg er stort sett enig med Alt-Ctrl, for mye HDR-effekt for min smak selv om det er langt fra så overdrevet som på en del HDR-bilder. Jeg ville kanskje klonet vekk kvisten i forgrunnen. Lenke til kommentar
Jørgen Skaug Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Takk for nyttige kommentarer. Det blir nok en delprøving og feiling med HDR-bearbeiding nå i starten, både med fargemetning og effekter ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg