Pölsa! Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hører ofte at folk prater om høy standard, og har fått kommentaren at jeg har det. Det skjønner jeg ikke, hvordan går det an å ha en standard i det hele tatt? Enten liker man noen, eller så gjør man det ikke. Det er ikke noe man bestemmer seg for. Er man forelsket er jo den ene personen standarden, og ingen andre er bra nok. Det samme gjelder også om man bare er ute etter sex, enten vil man, eller så vil man ikke. Standarden i det tilfellet er noe man har for seg selv, "er dette riktig gjort/ikke flaut, etc?" Hvis noen misforstår, så mener jeg så klart standarden man har for noen av det motsatte(eller samme, politisk korrekthet...) kjønn når man ser seg om etter en partner eller lignende. Kan noen forklare hva det betyr å ha høy standard og hvordan man kan ha det? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvis du er for pirkete, så har du for høy standard. Pic related: 3 Lenke til kommentar
Pölsa! Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Hahaha! Bildet er bra, men pirker man på småting(eller ingenting, som her) betyr det jo bare at man ikke liker dama. Til posten over, ikke den forrige! Endret 8. mai 2012 av Von Apen Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hahaha! Bildet er bra, men pirker man på småting(eller ingenting, som her) betyr det jo bare at man ikke liker dama. Til posten over, ikke den forrige! Nei, det betyr at man er urealistisk. En veldig stor del av forhold er å se forbi feil, noe mange ikke skjønner. I praksis vil man forkaste muligheten til et fantastisk liv med en fantastisk person pga. småting som "manly sideburns". Lenke til kommentar
Pölsa! Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg kan forstå det i et lengre forhold som begynner å få problemer på grunn av småfeil. Da er det stort sett ikke de små feilene som er roten i problemet, men jeg skjønner hva du mener. Jeg tenkte i mer i den settingen der man sitter med kompiser og prater om de jentene som går forbi. "Would not bang" er også et poeng i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå