Kristina05 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hei. Er det noen som vet om det er lov å jobbe i to matbutikker i Norgesgruppen samtidlig? Jobber nå på Kiwi, men har lurt å søke på Spar også. Begge stillingene er deltidjobb. Lenke til kommentar
darket Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 er det ikke lov så pleier det å stå i kontrakten du underskrev på kiwi Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Det er vel lov til du blir oppdaget. 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Det er ikkje nokon som nekter deg dette i utgangspunktet, men du bør sjå over kva som står i arbeidsavtalen din. Ofte så er det eit vilkår om at andre jobber må godkjennast av arbeidsgiver, dette er begrunna i at dersom du tar på deg mykje ekstra jobb så vil det gå utover arbeidsinnsattsen din i primærjobben. Du vil også kunne komme opp i eit lojalitetsspørsmål dersom du går bak ryggen på din arbeidsgiver. Eg vil derfor anbefale at du fyrst snakker med din arbeidsgiver for å høyre om det ligger restriksjoner for å jobbe andre plassar. Dersom du får tillatelse frå arbeidsgiver så er det viktig å nemne ditt andre arbeidsforhold til din nye arbeidsgiver også. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Viktig å snakke med lederen din isåfall. Jeg jobbet både på Rimi og Ica samtidig i mine yngre dager. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Null problem med Meny i hvertfall og de er en del av Norgesgruppen. Dog bør sjefene vite det, slik at lønn blir riktig betalt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Sjekk kontrakten din. Om det ikke står noe der så har du lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå