Howard Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 TEST: Colorcase ThinkTank SLC Scandinavien har etterhvert blitt en velkjent aktør på det norske kabinettmarkedet, og har blitt kjent for å levere gode kabinetter til en rimelig penge. Vi ser på et kabinett med noen spennende løsninger. Er "ThinkTank" noe å satse på? Les testen her. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Likte ikke helt utseendet. Var noe billig preg over det. Kan jo være bildene da, men men. Stilig at det fulgte med mobillader, bare så synd den ikke fungerte på noen mobiler utenom en. Var jo absolutt ikke dumt ekstrautstyr da. Fin test også. Stå på! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Var et stilig kabinett. Dritfett med mobillader da, men kjipt at dere ikke fikke den til å funke. Var det noen ekstra vifteplasser i kabinettet slik at man kan sette inn egne vifter? Er jo litt lite med bare én. Har selv air silver fra samme produsent, og må si meg fornøyd med det. Litt kjedelig at det mangler uttakbar hk-skuff. Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hei Takker for tilbakemelding mistenker at noe var galt med Nokia lade kabelen som fulgte med kabinettet. iom at Ericsson fungerte smertefritt. Det er plass til en vifte til i front av kabinettet nede ved harddisk holderen. mvh Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 likte ikke utseendet, men jeg vil ha mobillader til min PC Lenke til kommentar
SciBirg Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg likte utseende for såvidt men det så noe "skralt" ut. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 synte det var et bra tilbud greit med firevire og sånt, utsenet var jo ikke så verst heller og bra med mobillader. tenker på og kjøpe pc snart kansje jeg går for dette kabinettet? syntes det var noe lav karakter du ga, andre kabinetter har fått bedre med dårlige tillegsutstyr kansje det bare er meg Lenke til kommentar
notorled Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Så litt "billig" ut ja! Synd at den ikke hadde dør, er ganske greit når man må inn å ut av pcen mye. Men det så jo helt greit ut, jeg vurderer så absolutt dette! Mobil lader blir vel no som kommer på alle kabinetter etterhvert, så et IO/ adapter som hadde slot for nokia lader men husker ikke hva det hette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå