Gå til innhold

Asus Geforce GTX 680 DirectCU II TOP ØNSKES.

Anbefalte innlegg

Jeg mottok mitt Gainward Phantom GTX 680 kort sist uke, og har en ting og si om det: konge!!

Jeg hører ikke lengre skjermkortet når PCen står på; selv under høy load. Dette var litt av en forskjell hvis man sammenligner dette med mitt forrige skjermkort; et Gainward GTX 580 "GOOD"-edition. Jeg blødde nesten i ørene når GTX 580en jobbet for fullt; det hørtes nesten ut som om PCen skulle lette og fly ut vinduet. Bomkjøp på mange måter.

Mitt Gainward Phantom GTX 680 er derimot en drøm å bruke; jeg husker ikke hvor lenge siden sist gang jeg hadde et like rolig skjermkort. Det må være Sapphire Radeon 9700 Pro'en jeg hadde for 10 år siden, som hadde passiv kjøling (kjøleribber og ingen vifter). Men så kan det sies at jeg sikkert kunne steike egg på Sapphire'en jeg hadde + at det skjermkortet fungerte som en ufrivillig varmepumpe :)

Så for de som ikke klarer å vente på at Asus sin DirectCU II Top kommer på lager i alskens nettbutikker, kan jeg varmt anbefale Gainward sitt Phantom GTX 680 2gb kort. Jeg bestillte mitt på komplett, jeg måtte til og med forhåndsbestille det (det er som regel ingen igjen på lager når komplett får kortene inn på lager, for de fleste som kommer inn på lager blir reservert til kunder på forhånd).

Jeg ser at komplett her og nå har 9 stk Gainward Phantom GTX 680 kort bekreftet til å komme på lager den 7. juni, bare så det er sagt ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet dette er OT, og 90% av alle her er nok klar over det,

Men GTX 670 er et knallkort det også? Asus sine DCU2 kan klokkes opp til samme ytelse som 680, hvertfall utifra hva jeg har lest. (motherboards.org)

Just Sayin'

edit: div leifs...

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Jobber på Multicom i det daglige. Sitter nok mer enn de fleste å ser på skjermkort tilgangen i markedet. Når det gjelder GTX680 fra ASUS så er dette ubekreftet fra alle leverandører for øyeblikket. Har sjekket endel store leverandører i England og det samme gjelder der når det gjelder ASUS. Situasjonen kan alltid endres på noen dager!

Det finnes flere produsenter av GTX680 med bedre kjøling som kan klokkes. Flere av dem blir trolig tilgjengelig hos Netshop, Komplett og Multicom til uken. Dustin har jeg ikke oversikten over...

Lykke til med jakten på GTX680.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har du noe inside info om 4GB modeller? Kan ta det over PM..

Hei!

Om jeg hadde hatt noe info, så har jeg underskrevet avtale med Nvidia, Intel og noen av de andre om å ikke gå ut med nyheter før de gjør det selv.

Beklager!

N..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...