Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tjena...

Fikk skaffet meg en Marshall JCM-1C sist uke. Jeg lagde ganske kjapp en demo for å prøve å vise forskjell mellom eksternt kabinett og intern høytaler... det ble ikke så veldig bra for å si det mildt.. den videoen ligger også der ute på YouTube og kalles Marshall JCM-1C Demo...

Men jeg velger å linke til den andre hvor jeg kun kjører eksternt kabinett... nærmere bestemt ett 65amps 1x12 kabinett med G12H-30 speaker.

Makset Master Volum og 8 på pre-amp volum... satt til 0.1W (fordi 1W var dømrade høyt) :)

Synes forsterkeren er akkurat så kick-ass som en kan håpe på. Når den setter på eksternt kabinett så er den en fullvoksen JCM800 2204-ish i soveromsformat... skikkelig sweet... og de som har bestilt seg denne kan bare glede seg... den sendes visst ut i Juni... jeg kom over ett heldig og sjeldent unntak :wee:

Anyways... for de som måtte være intressert:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare til info... jeg regner med dere ikke får til å se videoen jeg linket til.

Før jeg la ut videoen så sendte jeg en forespørsel til Marshall om de har noe imot at jeg legger ut en video. Det tok litt tid før jeg fikk svar, så jeg tok en sjans.

I dag fikk jeg svar og de spurte (pent faktisk) om jeg kunne vente med videoene... noe jeg nå har etterkommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...