darkwingduck Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Tenker å bestille denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=17&s=pl . Trenger jeg noe mer enn den adapteren og min T610 for å overføre saker og ting fra og til mobilen via bluetooth? !Og en ting til: Hvordan overfører jeg via bluetooth i Win 98 se?! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Alt du trenger følger med, med driver og sånn. Sjekk at det passer til win98, fordi om jeg ikke har sett noe som ikke gjør det. Lenke til kommentar
darkwingduck Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Det står der at den skal virke med win98se om jeg husker riktig. Og det der er vel en adapter som passer fint med t610? Og tilbake til en ting igjen: Hvordan overfører man ting til mobilen via bluetooth? Varierer det fra adapter til adapter eller er det samme sak? Lenke til kommentar
darkwingduck Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Og jeg trenger vel ikke noe spesiellt inne i pc'en av kort og lignende? Det var en side jeg lese at man måtte ha winxp med service pack 1,men det trenger jeg vel ikke? Lenke til kommentar
Mobilfrik Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kjøp heller denne, den er billig og fungerer meget bra Lenke til kommentar
Mobilfrik Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Glemte linken http://www.itbutikken.dk/menu/prod_search....ving+%2B+PC2PC% :oops: :oops: Lenke til kommentar
darkwingduck Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Den er jo fra danmark . Har bestilt den fra komplett.no Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nei du må ikke ha winxp sp1, fordelen er at den ikke trenger tredjepartsprg vare fordi den støtter bluetooth standarden. Angående hvordan du fører over filer tror jeg avhenger av programvaren som følger med BT adapteren du kjøper. Med min så er det å høyreklikke på filen(e) velge send til bt device. Eller så kan jeg finne telefonen i utforskeren og dra og slippe Lenke til kommentar
darkwingduck Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Takker for info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå