Nikonmann Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ypsilon Drammen 2012 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Slettet av bruker Endret 8. mai 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Slettet av bruker takk kan du se facebook min Joseph Michalak Lenke til kommentar
40D Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Har veldig sans for disse bildene dine.. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Slettet av bruker takk kan du se facebook min Joseph Michalak Har sett på FB-kontoen din. Supre bilder og til stor inspirasjon. Ser at du på dette bildet ønsker hyggelige tilbakemeldinger og derfor slettet jeg innlegget mitt etter å ha lest det. Beklager Har sagt mye pent om bildene dine før, dette ene her sliter jeg litt med......får ikke hvilt øynene. Det hyggelige er at det er et artig motiv og sikkert veldig vanskelig. Og så er det jo subjektivt, sikkert mange som er uenige. Vil anbefale alle å se på din FB bilder - de er virkelig gode! Gleder meg til å se fler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg