Gå til innhold

Kjøpe ny telefon. Må fungere bra til avanserte spill

Anbefalte innlegg

Skal omsider bytte ut min HTC Desire, men er litt delt om hvilken telefon jeg skal velge.

Har hatt Desire i to år, og synes at min neste også skal være med i to år, da det blir dyrt å invistere så mye penger hvert år.

Så, da er alternativene mine: (er lov å komme med andre forslag)

- HTC One X, da dette er en telefon som kommer til å være konkurranse dyktig i en stund fremover.

- Samsung Galaxy S 3, stort sett Samsung's svar på HTC One X, iallefall på papiret, dog litt større skjerm. Samt et litt sprekere utseende.

- Samsung Galaxy Note, forsatt en sprek telefon, og for ikke snakke om den skjermen *sikle*

Det jeg mener med avanserte spill, er f.eks GTA 3 og Max Payne og lignedne.

Aller helst har jeg lyst på HTC One X, siden jeg har HTC fra før, og har hatt det tidligere også, men huff...den skjermen til Note altså.

Er ikke rasist, men trenger ikke foreslå Iphone, da den skjermen er alt for liten, samt at jeg rett og slett ikke liker Iphone

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal omsider bytte ut min HTC Desire, men er litt delt om hvilken telefon jeg skal velge.

Har hatt Desire i to år, og synes at min neste også skal være med i to år, da det blir dyrt å invistere så mye penger hvert år.

Så, da er alternativene mine: (er lov å komme med andre forslag)

- HTC One X, da dette er en telefon som kommer til å være konkurranse dyktig i en stund fremover.

- Samsung Galaxy S 3, stort sett Samsung's svar på HTC One X, iallefall på papiret, dog litt større skjerm. Samt et litt sprekere utseende.

- Samsung Galaxy Note, forsatt en sprek telefon, og for ikke snakke om den skjermen *sikle*

Det jeg mener med avanserte spill, er f.eks GTA 3 og Max Payne og lignedne.

Aller helst har jeg lyst på HTC One X, siden jeg har HTC fra før, og har hatt det tidligere også, men huff...den skjermen til Note altså.

Er ikke rasist, men trenger ikke foreslå Iphone, da den skjermen er alt for liten, samt at jeg rett og slett ikke liker Iphone

Hvis du i hovedsak skal bruke en smarttelefon til å spille MYE på, så er det kanskje en fordel med høyest mulig oppløsning (Galaxy Note har høyere oppløsning enn HTC One X og Galaxy S III) og størst mulig skjerm (som Galaxy Note har her) for å få den beste opplevelsen med spillene.

HTC One X og Samsung Galaxy S III vil nok være hakket kjappere enn Samsung Galaxy Note i noe, men forskjellen vil ikke være betydelig før man kommer til benchmarks. Ytelsen på Galaxy Note er vanvittig bra fra før av.

Du kan jo se på alle ytelsesmålingene jeg har gjort på Galaxy Note her da.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...