6ykriss Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hei! Er ute etter ny tlf, men hvilken av de 2 bør jeg kjøpe. Jeg likte ikke designet helt på nye S3, så heller mer over på Noten pluss den har en gedigen skjerm. Hva burde jeg gå for? Ser også at man får Noten til 4000.- hos CDON Lenke til kommentar
blutut Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Note til 4000 er en god deal Har en selv og det er en meget god tlf, meget godt kamera, rask, fantastisk skjerm og stylusen er en kuriositet i seg selv. Løp og kjøp Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Selv heller jeg mest for Note, enn S3, men S3 har jo mye bedre hardware enn Note. Note til 4000 er en god deal Har en selv og det er en meget god tlf, meget godt kamera, rask, fantastisk skjerm og stylusen er en kuriositet i seg selv. Løp og kjøp Har du teste spill som f.eks GTA 3 og/eller Max Payne på den? Hvordan funket de, hvis du har testet. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Note til 4000 er en god deal Har en selv og det er en meget god tlf, meget godt kamera, rask, fantastisk skjerm og stylusen er en kuriositet i seg selv. Løp og kjøp Må si meg enig her ja. Har den selv jeg også og er kjempefornøyd med den. Det er en stor Smablet som jeg kaller den for. Det vil si at det er en blanding mellom en smarttelefon og tablet. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Takker! Da var den kjøpt! Gleder meg til den kommer! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ser selv på de 2 modellene. Men heller foreløpig mot s3 pga kraften og størrelsen. Noten er god men syns den er noe for stor da jeg liker å bruke en hand av og til. Så må tenke mer og se på reviews når det kommer Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ser selv på de 2 modellene. Men heller foreløpig mot s3 pga kraften og størrelsen. Noten er god men syns den er noe for stor da jeg liker å bruke en hand av og til. Så må tenke mer og se på reviews når det kommer Har ikke du nettopp kjøpt deg Lumia 800 da ? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ja og den var inne på service 4 ganger på rett over 1 mnd så fikk pengene tilbake og skal ha ny telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå